شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران به جای رایزنی برای ماندن، وظایف خود را انجام دهند/ نظم ادارات گچساران زیر صفر است!

به گزارش کرونا از گچساران؛ روانبخش دیهیم فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مقام شامخ شهداء اظهار کرد: باید به گونه‌ای رفتار شود تا در قیامت شرمنده شهدا و ‌مادران آنها نباشیم. وی گفت: دهه فجر یادآور جشن‌های زیبای مردمی است زیرا انقلاب ما مردمی بوده و باید با حضور همه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67580
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

کرونا :

مدیران  به جای  رایزنی برای ماندن،  وظایف خود را انجام دهند/ نظم ادارات گچساران زیر صفر است!

به گزارش کرونا از گچساران؛ روانبخش دیهیم فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مقام شامخ شهداء اظهار کرد: باید به گونه‌ای رفتار شود تا در قیامت شرمنده شهدا و ‌مادران آنها نباشیم.

وی گفت: دهه فجر یادآور جشن‌های زیبای مردمی است زیرا انقلاب ما مردمی بوده و باید با حضور همه اقشار مراسمات این ایام را به بهترین شکل برگزار کنیم.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه باید همه در برنامه های این ایام برجسته و تاریخی حضور پررنگ داشته باشند، تصریح کرد: در راستای مبارزه با کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی به جد انجام شود، نباید با سهل انگاری زمینه پیدایش پیک جدید را به وجود آورد.

دیهیم عنوان کرد: ادارات وظایف خود را به خوبی انجام دهند و نباید ارباب رجوع را به فرمانداری روانه کنید، یا با پاس کاری مراجعان به ادارات دیگر موجبات ناراحتی آنها را فراهم ‌کنید، باید به قانون کار خود اشراف داشته و پاسخگوی ارباب رجوع باشید و از تلف کردن وقت دیگران خودداری کنید.

وی ادامه داد: مدیر اداره‌ای از روز شنبه تا دوشنبه مرخصی بوده و تاکنون نیز غایب است، فقط به دنبال رایزنی برای ماندن در پست خود نباشید، تغییر و تحول لازمه کار است و بجای اینکه دنبال رایزنی هستید و یک هفته در ادارات خود غایب، باید به وظایف خود در محل کار بپردازید و به شایعات توجه نکرده و‌ پای کار بوده تا رسالت خود را به خوبی انجام دهید.  

 فرماندار گچساران با اشاره به بازدید از ادارات خاطرنشان کرد: در بازدیدهای انجام گرفته از ادارات نظم بالای ۸۰ درصد آنها زیر صفر است که این دقت و تلاش بیشتر مدیران را طلب می‌کند.

محیط بان دنا به گلوله بسته شد/ انتقال محیط بان زخمی به سمیرم
دنبال کنید

دیهیم بیان کرد: برخی مشکلات مختص در زمین‌های کشاورزی و‌ منابع طبیعی نیست بلکه خیلی از ادارات باید در آن مشکل پاسخگو باشند، گمان نکنند که اگر مدیری از پست خود رفته و مسؤول نیست همه چیز تمام شده بلکه اینها را به جد پیگیری می‌کنم و باید پاسخگو باشید.

وی افزود: برخی از ادارات پروژه‌ها را به فرمانداری گزارش کرده ولی اطلاعات آنها ناقص است که باید آنها را تکمیل کنید، همچنین مدیران نباید خارج از تایم اداری از خودروهای سازمانی استفاده کنند.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه باید در راستای قانون اقدامات و تمام زیر ساخت‌ها را در نظر گرفته و کارها را انجام دهید، ادامه داد: برخی از مدیران کارهایی انجام‌ می‌دهند که برای مردم دردسر زا است و باید چند اداره جمعا پای کار بیایند تا بتوان آن مشکل درست شده را برطرف کرد.

دیهیم اضافه کرد: به دلیل وجود کرونا تودیع و معارفه‌ها باید در خود ادارات و بدون دعوتی انجام شود، وقتی در جلسه‌ای اقدامی مصوب می‌شود اگر قانونی بود آن را انجام دهید و اگر غیر قانونی است آن را نپذیرید.

وی گفت: ۳ درصد اشتغال معلولان در پتروشیمی مطرح بوده و به طور شفاهی به ما قول‌هایی داده شده است، برای آشنایی بیشتر مدیران که به تازگی در پست خود منصوب شدند و سابقه مدیریت ندارند یک دوره ضمن خدمت تخلفات اداری باید برگزار شود.

روسای ادارات به طور دوگانه عمل نکنند

رهام دیانت رئیس دادگستری گچساران هم گفت: باید در راستای عمران و آبادی شهرستان در این‌جلسات تصمیم گیری و اقدامات عملی شود، مدیران باید در انجام وظیفه خود اشراف کامل داشته باشند.

قطع برق 8 اداره پر مصرف استان مرکزی
دنبال کنید

وی با اشار به اینکه  تمام قهوه خانه‌ها باید ساعت ۱۲ شب تعطیل شوند، بیان کرد: روسای ادارات به طور دوگانه عمل نکنند تا دولت دچار خسارت نشوند مانند احداث ساختمان از سوی شهرداری بر روی کانال آب که دستور تخریب آن داده شده است.

باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران با تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر و تولدت حضرت زهرا(س) و روز زن، عنوان کرد: در مناسبت‌های مذهبی تمام ادارات پای کار باشند، در دهه فاطمیه برخی از آنها حتی یک‌پرچم سیاه هم نصب نکردند.

وی اظهار کرد: بعد از گذشت ۴۳ سال ازانقلاب مسؤولان باید در راستای خدمت رساندن به مردم و اهداف انقلاب تلاش خود را بیشتر کنند.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi