جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن گچساران/2 اولویت مهم بنیاد از نگاه فرماندار

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم در آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید بنیاد مسکن شهرستان اظهار کرد: مراسم تکریم و معارفه یک درس برای مدیران می باشد که بدانند همیشه در این منصب وجایگاه نخواهند بود. وی بیان کرد: این مسئولیت ها همانند امانتی گرانبها هستند که به مدیران سپرده می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67562
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کرونا :

تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن گچساران/2 اولویت مهم بنیاد از نگاه فرماندار

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم در آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید بنیاد مسکن شهرستان اظهار کرد: مراسم تکریم و معارفه یک درس برای مدیران می باشد که بدانند همیشه در این منصب وجایگاه نخواهند بود.

تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن گچساران/2 اولویت مهم بنیاد از نگاه فرماندار 7وی بیان کرد: این مسئولیت ها همانند امانتی گرانبها هستند که به مدیران سپرده می شوند تا خالصانه و صادقانه به مردم خدمت کنند.

تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن گچساران/2 اولویت مهم بنیاد از نگاه فرماندار 8

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه مدیرمسکن سابق شهرستان اقدامات خوبی انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد، تصریح کرد: خدمات شایسته‌ای از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان انجام داده شد، اما انتظار می‌رود خدمات در روستاها بیشتر شود.

تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن گچساران/2 اولویت مهم بنیاد از نگاه فرماندار 9

 دیهیم عنوان کرد: رئیس جدید بنیاد مسکن شهرستان در این مسئولیت حساس نیز موفق خواهند شد اما باز هم توقع از این نهاد بسیار بیشتر از این است.

تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن گچساران/2 اولویت مهم بنیاد از نگاه فرماندار 10

وی با اشاره به این که مدیران جدید باید با برنامه وارد مسئولیت های مهم شوند، گفت: کارهای نیمه تمام و اعتبارات نیز پیگیری و دنبال شوند و یک مدیر توانمند باید با مردم صادق باشد و تمام تلاشش را برای رفع مشکلات شهرستان به کار ببرد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: برطرف کردن مشکلات بافت فرسوده و شتاب پروژه اقدام ملی در فاز اول باید انجام شود و در فاز دوم مسکن ملی نیز متقاضیان گلایه های بسیار دارند زیرا این طرح به مرحله اجرایی نرسیده است.

دیهیم با اشاره به اینکه پول‌هایی از مردم برای این طرح گرفته شده، بیان کرد: زیرساخت‌ها و تأمین زمین در این طرح مشکل دارد و متقاضیان در بحث چهار طبقه شدن نیز معترض هستند که در این خصوص بنیاد مسکن باید دقت نظری بیشتری به خرج دهد، در کنار صداقت با مردم چهارچوب قانون را نیز رعایت کرد و در واگذاری زمین‌ها در روستاها باید دقت عمل بیشتری انجام شود.

کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
دنبال کنید

 باقری مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی است که به فرمان حضرت امام راحل در سال ۵۸ تاسیس شد، در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار گچساران طرح هادی در آن اجرا نشده باشد.

وی با اشاره تغییر وتحول در سطوح مدیریتی یک امر عادی است، ادامه داد: جا دارد از مدیر سابق بنیاد مسکن گچساران تقدیر کرد و امیدواریم مدیر جدید جهت پیشبرد اهداف بنیاد مسکن تمام تلاش خود را به کار گیرد زیرا بنیاد مسکن یک دستگاه اجرایی و هدف آن نیز خدمت به مردم است.

تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن گچساران/2 اولویت مهم بنیاد از نگاه فرماندار 9

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بحث اقدام ملی مسکن اقدامات خوبی صورت گرفته و در فاز اول این طرح در گچساران حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بحث فاز دوم هم تلاش می کنیم هرچه زودتر مشکلات این طرح مرتفع شوند.

باقری بیان کرد: بافت فرسوده گچساران به عنوان پایلوت در کشور موفق بوده که انتظارمی رود نماینده مردم گچساران در مجلس و هم مسئولان شهرستان مشکلات این طرح را پیگیری و دنبال کنند.

 به گزارش فارس مراسم تودیع و معارفه روسای بنیاد مسکن گچساران با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار و از خدمات حمدالله عباس پور رئیس سابق بنیاد مسکن تقدیر و محمدمراد راغ پوربه عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi