جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دوسالانه غزل منزوی، غزل خداحافظی خواند/تجلیل از برگزیدگان

به گزارش کرونا از زنجان، آیین اختتامیه نخستین دو سالانه غزل منزوی با تجلیل از برگزیدگان، عصر امروز برگزار شد. ۵۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین دوسالانه غزل منزوی در زنجان ارسال شده بود که برترین ها معرفی و تقدیر شدند. در بخش تک اثر فارسی، افسانه سادات حسینی از نیشابور نفر برگزیده شد و حسن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67487
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

دوسالانه غزل منزوی، غزل خداحافظی خواند/تجلیل از برگزیدگان

به گزارش کرونا از زنجان، آیین اختتامیه نخستین دو سالانه غزل منزوی با تجلیل از برگزیدگان، عصر امروز برگزار شد.

۵۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین دوسالانه غزل منزوی در زنجان ارسال شده بود که برترین ها معرفی و تقدیر شدند.
در بخش تک اثر فارسی، افسانه سادات حسینی از نیشابور نفر برگزیده شد و حسن خسروی وقار از قم، آرزو سبزوار قهفرخی از چهار محال بختیاری(فرخ شهر)، علیرضا رجب علیزاده از کاشان و حسن بهرامی از گچساران به عنوان نامزد این بخش معرفی شدند.
در بخش کتاب فارسی سید علی شکراللهی از اصفهان نفر برگزیده شد و مسلم فدایی از گنبد کاووس نفر شایسته تقدیر و حسنا محمد زاده از کاشان، رحمت‌الله رسولی مقدم از یاسوج، حامد حسین خانی از کرمان، جواد جعفری نسب از سبزوار و مرجان بیگی‌فر از شهرکرد هم نامزدهای این بخش اعلام شدند.
همچنین در  بخش تک اثر ترکی وحید طلعت از ارومیه نفر برگزیده شد و پرویز سودی از زنجان شایسته تقدیر، مهدی میرزا رسول‌زاده از اردبیل، ملاحت نادری از تبریز، بهزاد بیات فرد از زنجان نامزدهای این بخش اعلام شدند.
عارف ساسانی از مراغه نیز به عنوان نامزد بخش کتاب ترکی معرفی و تقدیر شد، همچنین عاصم اسدی از زنجان برگزیده، وحید رحمانی از زنجان شایسته تقدیر، میترا سادات دهقانی از سمنان، علی اصغر‌ مقنی از تبریز و دنیا تورج از  تهران نامزد بخش پژوهش اعلام شدند.

گفتنی است، دوسالانه غزل به نام حسین منزوی در سه بخش کتاب مجموعه غزل چاپ شده، تک اثر و بخش پژوهش شامل پایان‌نامه و کتاب در حوزه نقد و بررسی غزل این شاعر فقید برگزار می‌شود.

مهار آتش در شلال دان باشت/ ۱۰۰ هکتار طعمه حریق شد
دنبال کنید

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi