چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیریت متمرکز پایتخت‌نشینان به مدیریت استانی تفویض شود

نماینده مردم  شهرکرد، بن و سامان در مجلس  با بیان اینکه مدیریت متمرکز پایتخت‌ نشینان باید به مدیریت استانی تفویض شود،گفت: زمانی که اختیارات مدیران استانی محدود باشد قطعاً نباید از آنان انتظار کار تحولی داشت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67426
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

مدیریت متمرکز پایتخت‌نشینان به مدیریت استانی تفویض شود

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت ،احمد راستینه در جمع اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نماینده مجلس صدای رسای مردم است، اظهار کرد: از بدو آغاز کار در مجلس یازدهم، باتوجه به اینکه ساختار سنتی دفاتر نمایندگان در استان‌ها پاسخگوی نیاز مردم نبود، مقرر شد که سیستم ستادی نماینده شامل دفتر نماینده، روابط عمومی، ملاقات مردمی و مردم‌یاری راه‌اندازی شود، همچنین در بخش عملیات‌های میدانی و کارهای تخصصی نیز سه قرارگاه خدمت، رسانه و پاکسازی برای آینده استان پیش‌بینی شد که در تمام شهرهای حوزه انتخابیه شوراهای پیشرفت و تعالی نیز شکل گرفته است.

نماینده مردم  شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته‌های ویژه برای پیگیری مطالبات مردم چهارمحال و بختیاری در سطح ملی، بیان کرد: در همین راستا، کمیته آب توانست ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه آبرسانی آب شُرب نیمی از جمعیت استان تخصیص و جذب کند که سال ۱۴۰۱ را باید پایان تنش آبی استان بنامیم.

وی تأکید کرد: چهارمحال‌ و بختیاری برای عبور از محرومیت در وهله نخست نیازمند نیروهای انسانی خدوم و خدمتگزار است و تا زمانی که به این سطح از نیروی انسانی نرسیم مشکل خواهیم داشت.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت متمرکز پایتخت‌نشینان باید به مدیریت استانی تفویض شود، تصریح کرد: زمانی که اختیارات مدیران استانی محدود باشد قطعاً نباید از آنان انتظار کار تحولی داشت لذا یکی از خواسته‌های جدی این بود که برخی اختیارات از وزارتخانه‌ها به مجموعه مدیریت استانی محول شود و استانداری دارای اختیارات تام و در قبال آن پاسخگو باشد.

تلاش مجلس برای هزینه‌کرد عوارض آلایندگی به منظور رفع اثرات آلایندگی صنایع
دنبال کنید

وی توزیع عادلانه اعتبارات را از دیگر ضروریات بودجه‌ای دانست و توضیح داد: در این راستا صندوق پیشرفت و عدالت تشکیل شد که ۲۰۰۰ میلیارد تومان در قالب این صندوق برای چهارمحال‌ و بختیاری در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi