شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نصب ۴۳ دکل همراه اول با اعتبار ۱۷۲ میلیارد تومان و اجرای ۸۰ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان بابل

نماینده مردم بابل در مجلس از نصب ۴۳ دکل همراه اول با اعتبار ۱۷۲ میلیارد تومان و
اجرای ۸۰ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان بابل خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67381
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

نصب ۴۳ دکل همراه اول با اعتبار ۱۷۲ میلیارد تومان و اجرای ۸۰ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان بابل

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ مهدی سعادتی بیشه سری نماینده مردم بابل و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدامات مهمی که در دستور کار و پیگیری نمایندگان قرار گرفت و بنده شخصاً با وزیر ارتباطات سابق و مدیرعامل مخابرات کشور و شرکت همراه اول پیگیری داشتم، حل مشکل ارتباطی به خصوص موضوع فیبر نوری در شهرستان دنبال شد که قریب به ۸۰ کیلومتر مصوب گرفتیم.

وی افزود:  تابحال بیش از ۳۰ کیلومتر با اعتبار ۸میلیارد تومان، ۴۰٪ در شهرستان اجرا شده و فاز دوم در دست اقدام قرار گرفته است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در رابطه با اجرای فیبر نوری در روستاهای بابل عنوان کرد : در حوزه بخشی و روستایی فاز اول با اعتبار ۶ میلیارد تومان اجرا گردیده و در دست اقدام است.

سعادتی ادامه داد: پروژه مهم دیگر شهرستان بابل موضوع آنتن دهی تلفن همراه بوده که در مناطق بالادست و روستاها تبدیل به یک مشکل در امر تحصیل دانش آموزان و دانشجویان در شرایط کرونایی شده بود که در جلسه با مهندس سلطانی مدیرعامل مخابرات کشور و مهندس اخوان مدیرعامل شرکت همراه اول کشور موضوع دکل های مخابراتی برای حل این مشکل، دستور و سهمیه ۴۳ دکل در شهرستان مصوب شد و تا بحال خوشبختانه ۳۸ دکل که هزینه هر دکل چیزی در حدود ۴تا ۵ میلیارد می باشد صورت گرفت.

وی افزود: این طرح یک پروژه زیربنایی و ماندگار برای شهرستان بابل بشمار میرود و امیدواریم که در تداوم کار با پیگیری‌هایی که توسط زحمتکشان اداره مخابرات بابل صورت میگیرد  به اتمام برسد./

نقش ناظرین شرعی و بهداشتی کشتارگاه‌ها، در تأمین غذای حلال
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi