جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مازندرانی ها منتظر اقدامات عملی وزارت کار در حوزه اشتغال هستند

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مازندرانی ها منتظر اقدامات عملی وزارت کار در حوزه اشتغال هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67351
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

مازندرانی ها منتظر اقدامات عملی وزارت کار در حوزه اشتغال هستند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار با بیان اینکه ۱۱ دستگاه در استان مازندران در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: متأسفانه میزان تحرک این دستگاه ها قابل قبول نیست و بعد از گذشت سه ماه از استقرار دولت هنوز تغییرات لازم صورت نگرفته و لذا نیاز به بکارگیری نیروهای انقلابی همگام با دولت محسوس می باشد. لازم است وزارتخانه در این حوزه ورود پیدا کرده چرا که مردم مازندران منتظر اقدامات جنابعالی در زمینه اشتغال هستند.

وی در خصوص حذف بیمه یارانه ای در کارگاه های کوچک بخصوص در بخش کشاورزی نیز گفت: اخیراً این موضوع اتفاق ناخوشایند افتاده و من درخواستم از جنابعالی این است که با هماهنگی مجلس و دولت مشکلات بوجود آمده را با تدابیر مقتضی حل نمایید.

زارعی عدم وجود مرکز درمانی اختصاصی برای بازنشستگان و بیمه شدگان تأمین اجتماعی در مازندران را مورد توجه قرار داد و افزود: استان مازندران بخصوص مرکز استان از داشتن بیمارستان مناسبی برای بازنشستگان، کارکنان و بیمه شدگان تأمین اجتماعی محروم است لذا نیاز به یک مرکز درمانی اختصاصی برای بیمه شدگان بسیاری ضروری به نظر می رسد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دعوت کرد در آینده ای نزدیک به استان مازندران سفر کند.

ارگان‌های حمایتی در برابر کودکان کار مسئول هستند
دنبال کنید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال جوانان و رسیدگی عاجل به مشکلات و چالش ها در مازندران دستور رسیدگی به موضوعات مطروحه از سوی منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی را صادر کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi