چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

از چه طریق می توان اقدام به نوبت دهی اینترنتی مطب دکتر علی اصیلیان کرد؟

معمولا بیماری ها بدون اطلاع قبلی و غیر منتظره به سراغ افراد می آیند. اما برخی از علائم وجود دارند که به مانند زنگ خطر و هشدار برای ابتلا به بیماری عمل می کنند. علائمی مانند سردرد، تب، سرفه بدن درد های مکرر و بی دلیل، ریزش مو، لک ها جوش های پوستی، تغییر رنگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66696
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

کرونا :

از چه طریق می توان اقدام به نوبت دهی اینترنتی مطب دکتر علی اصیلیان کرد؟

معمولا بیماری ها بدون اطلاع قبلی و غیر منتظره به سراغ افراد می آیند. اما برخی از علائم وجود دارند که به مانند زنگ خطر و هشدار برای ابتلا به بیماری عمل می کنند. علائمی مانند سردرد، تب، سرفه بدن درد های مکرر و بی دلیل، ریزش مو، لک ها جوش های پوستی، تغییر رنگ پوست وغیره می توانند از جمله همین علائم هشدار ابتلا به بیماری ها باشند. این علائم و احتمال ابتلا به بیماری است که تحت نظر پزشک بودن را به امری مهم تبدیل می کند.

برای پیدا کردن پزشک مناسب می بایست با استفاده از اطلاعات دیگران به دنبال پزشک مورد نظر خود باشیم. قاعدتا افرادی که در اطرافمان هستند برای پیدا کردن بهترین پزشکان جامعه آماری کوچکی هستند. علاوه بر این شاید فردی نتواند به هر دلیلی مشکل خود را با دوستان و آشنایان به منظور بهره گیری از اطلاعات آن ها در مورد پزشک مناسب در میان بگذارد. در این صورت می توان از روش های نوین دریافت خدمات پزشکی استفاده کرد.

از چه طریق می توان اقدام به نوبت دهی اینترنتی مطب دکتر علی اصیلیان کرد؟ 5

خدمات اینترنتی پزشکی به چه معنی است؟

با پیشرفت تکنولوژی، شبکه جهانی اینترنت رفته رفته به تمام شهر ها و نقاط جهان راه پیدا کرد. در حال حاضر با داشتن یک گوشی موبایل ساده می تواند به دنیای اینترنت متصل شده و از خدمات بسیاری که در این فضا وجود دارد استفاده نمایید. تکنولوژی همواره به ساده تر شدن ارائه خدمات در زندگی روزمره انسان ها کمک کرده است.

در حال حاضر با استفاده از اپلیکیشن ها و سایت های ارائه دهنده خدمات آنلاین پزشکی می توان به دریافت خدماتی مانند نوبت گیری آنلاین استفاده کرد. علاوه بر خدمت نوبت دهی، خدمات دیگری نیز وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها بدون خروج از منزل نسبت به دریافت خدمات پزشکی بهترین متخصصان مختلف در رشته های مختلف مانند رشته پوست، مو و زیبایی آقای دکتر اصیلیان اقدام نمود.

امنیت شهروندان خط قرمز ماست/ برخورد با اراذل و اوباش باید سریع، قاطع و عبرت آموز باشد
دنبال کنید

راه های دریافت این خدمات استفاده از سایت هایی است که این خدمات را بر روی بستر اینترنت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. این سایت ها تمامی خدمات مورد نیاز هر فرد که امکان ارائه از راه دور آن وجود داشته باشد مانند خدمات نوبت دهی را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین برخی از این سایت ها از اپلیکیشن هایی استفاده می کنند که امکان دریافت خدمات را ساده تر نیز می کنند.

از چه طریق می توان اقدام به نوبت دهی اینترنتی مطب دکتر علی اصیلیان کرد؟ 6

استفاده از خدمات راه دور پزشکی چه مزایایی دارد؟

استفاده از خدمات راه دور پزشکی مانند خدمات نوبت دهی آنلاین مزیت های بسیار خوب و زیادی دارد که می تواند در برخی موارد به بهبود روند درمان بیمار کمک شایانی کند که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد.

صرفه جویی در زمان و هزینه ها می تواند بسیار مهم باشد

اگر بخواهیم از خدمات نوبت دهی اینترنتی استفاده کنیم دیگر نیازی برای خروج از منزل به منظور دریافت خدمات نوبت دهی آنلاین نیست و می توانیم از داخل منزل یا محل کار این خدمات را دریافت کنیم. در اینصورت دیگر نیازی به تحمل ترافیک های زمان بر خارج از خانه و هزینه های در پی آن را نداریم که می تواند بسیار مهم باشد.

بیماران دارای کهولت سن می توانند در خانه بمانند

با استفاده از این امکان، بیمارانی که دارای کهولت سن هستند می توانند تعداد خروج از منزل خود را به کمترین مقدار ممکن برسانند و دیگر نیازی نیست تا برای هر اقدامی از خانه خارج شوند. این امکان می تواند به بیماران دارای مشکلات جسمی حرکتی نیز کمک بسیاری نماید.

امیر سرتیپ هوشنگ صدیق رزمنده‌ای مخلص و فرمانده‌ای رشید بود
دنبال کنید

کمک به عدم انتقال بیماری های ویروسی و بیمارستانی با کنترل ازدحام

با توجه به اینکه نوبت دهی توسط این سایت ها و اپلیکیشن ها به صورت اتوماتیک می باشد، به هر یک از افرادی که اقدام به دریافت نوبت می نمایند زمان مشخصی اختصاص پیدا می کند. این کار می تواند در کنترل ازدحام در مراکز درمانی و بیمارستان ها بسیار مفید فایده باشد. بدین ترتیب جمعیت بیماران حاضر در مراکز درمانی کم تر شده و به نسبت انتقال بیماری های واگیردار و مسری نیز کاهش پیدا می نماید. علی الخصوص در سال های اخیر که بیماری کرونا در حال گرفتن جان افراد زیادی به صورت روزانه است.

از چه طریق می توان اقدام به نوبت دهی اینترنتی مطب دکتر علی اصیلیان کرد؟ 7

امکان بهره مندی روستاییان و افرادی که شهرهای کوچک زندگی می کنند

با استفاده از این امکان، روستاییان، افرادی که در شهر های کوچک زندگی می کنند و افرادی که در خارج از مراکز استان ها هستند دیگر نیازی به مسافرت های طولانی مدت برای ماندن در شهر مورد برای دریافت خدمات را ندارند و می توانند به راحتی و جز در مورد تشخیص پزشک، از خدمات از راه دور و اینترنتی استفاده نمایند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi