شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت مجدد واحدهای اقامتی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

یاسوج – کرونا نیوز – معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای اقامتی این استان پس از اتمام موج پنجم کرونا فعالیت مجدد خود را آغاز کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66619
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

کرونا :

فعالیت مجدد واحدهای اقامتی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش کرونا نیوز محمد حسین‌زاده روز چهارشنبه در جمع رسانه ها افزود: از زمان شیوع  کرونا تاکنون تمام واحدهای گردشگری استان به‌منظور جلوگیری از شیوع  این ویروس همکاری خوبی با ستاد کرونا داشته است.

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همزمان با رشد روند واکسیناسیون در کشور که از شهریورماه آغاز شد، موج پنجم کرونا فروکش کرد و با مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از ابتدای آبان ماه امسال شاهد گشایش مرزها بر روی گردشگران خارجی بودیم.

حسین‌زاده تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای رونق دوباره صنعت گردشگری در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد انجام‌ شده است.

او افزود:  با تمهیدات اندیشیده شده، سعی داریم تا با انجام نظارت‌های دقیق و تعریف مسیرهای جدید گردشگری و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران، توسعه پایدار گردشگری را به‌ویژه در ایام پساکرونا دوباره در تمامی مناطق استان رقم بزنیم.

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های گردشگری، حمایت از فعالان گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت در پسا کرونا با هدف رونق صنعت گردشگری استان است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi