چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

بازرس خانه احزاب ایران:

نظارت بر کلیه امور خانه احزاب ایران برعهده بازرسان است

جعفر خداقلی زاده با اشاره به مفاد اساسنامه خانه احزاب ایران، نقش بازرسان را در دوره هفتم بسیار پر رنگ و برجسته برشمرد و گفت: وظایف بازرسان براساس بندهای سه گانه ماده۲۲ اساسنامه،نظارت برکلیه امور خانه احزاب ایران است. بازرس خانه احزاب ایران با خاطرنشان کردن اهمیت حفظ سلامتی جامعه و کشور افزود: شیوع بیماری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66602
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

کرونا :

نظارت بر کلیه امور خانه احزاب ایران برعهده بازرسان است

جعفر خداقلی زاده با اشاره به مفاد اساسنامه خانه احزاب ایران، نقش بازرسان را در دوره هفتم بسیار پر رنگ و برجسته برشمرد و گفت: وظایف بازرسان براساس بندهای سه گانه ماده۲۲ اساسنامه،نظارت برکلیه امور خانه احزاب ایران است.
بازرس خانه احزاب ایران با خاطرنشان کردن اهمیت حفظ سلامتی جامعه و کشور افزود: شیوع بیماری کرونا نتوانست در برگزاری جلسات خانه احزاب ایران کوچکترین خللی بوجود آورد و در واقع شورای مرکزی و بازرسان این تشکل بزرگ را آزموده تر، ورزیده و بسیار مجرب تر نمود که می تواند الگویی برای همه موسسات باشد.بگونه ای که با برگزاری جلسات آنلاین تاکنون دو همایش بزرگ علاوه بر همایش های قبلی برگزار کرده است.
این فعال سیاسی و اجتماعی با ضروری دانستن پاسداشت زحمات اعضای شورای مرکزی خانه احزاب ایران تصریح کرد: باید قدرشناس زحمات همه عزیزانی که در ایام چندساله کرونا توانستند ایثارگرانه درخدمت نظام سیاسی و اجتماعی کشور باشند، باشیم .
وی دوره هفتم خانه احزاب را کم چالش ترین دوره های فعالیت خانه احزاب ایران دانست و گفت: همدلی و انسجام موجود دربین جناح ها و طیف های مختلف سیاسی غیرقابل انکاری است و قابل تحسین و تقدیر می باشد.هم اکنون با سپری شدن دوره کرونا برگزاری جلسات از حالت آنلاین به حالت کاملا حضوری برگشته است.
جعفر خداقلی زاده هم اکنون برای شرکت در جلسه ذیل وارد ساختمان وزارت کشور شده است تا در سالن پیامبر اعظم صل الله علیه وآله وسلم که با حضور شورای مرکزی و هیات بازرسی و همچنین معاونت سیاسی وزارت کشور می باشد، نقش نظارتی خود را ایفا نماید.

گوترش: تصمیم‌گیری درباره قطعنامه تحریم‌ ایران برعهده شورای امنیت است
دنبال کنید

جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران به دعوت معاون محترم سیاسی وزارت کشور در روز دوشنبه هفته جاری در محل سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور با دستورکارهای ذیل برگزار شد:👇👇👇

۱-بررسی ضرورت اصلاح قانون احزاب
۲-بررسی ضرورت اصلاح قانون جرم سیاسی
۳-بررسی ضرورت اصلاح قانون انتخابات
۴-بررسی وضعیت خانه احزاب استان ها و برگزاری انتخابات آنها
۵- بررسی یارانه احزاب در سال های گذشته و یارانه سال۱۴۰۱
۶- بررسی ضرورت جابجایی ساختمان خانه احزاب

نظارت بر کلیه امور خانه احزاب ایران برعهده بازرسان است 6 نظارت بر کلیه امور خانه احزاب ایران برعهده بازرسان است 7 نظارت بر کلیه امور خانه احزاب ایران برعهده بازرسان است 8 نظارت بر کلیه امور خانه احزاب ایران برعهده بازرسان است 9

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi