شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشاوره تلفنی و نوبت دهی آنلاین پزشکان با دکتریاب

با شیوع ویروس کرونا و ادامه دار شدن روند ابتلا به این بیماری بسیاری از پزشکان، برای کاهش احتمال ابتلا به آن به انجام امور مختلف به صورت آنلاین و پایبندی به قرنطینه‌‎ی خانگی و عدم حضور در اجتماعات و مراکز شلوغی چون کلینیک‎‌های پزشکی برای مسائل غیرضروری که امکان انجام آن به صورت غیرحضوری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66577
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

کرونا :

مشاوره تلفنی و نوبت دهی آنلاین پزشکان با دکتریاب

با شیوع ویروس کرونا و ادامه دار شدن روند ابتلا به این بیماری بسیاری از پزشکان، برای کاهش احتمال ابتلا به آن به انجام امور مختلف به صورت آنلاین و پایبندی به قرنطینه‌‎ی خانگی و عدم حضور در اجتماعات و مراکز شلوغی چون کلینیک‎‌های پزشکی برای مسائل غیرضروری که امکان انجام آن به صورت غیرحضوری نیز وجود دارد، تاکید داشتند. نوبت دهی پزشک از جمله اموری است که می‌تواند با ایجاد شلوغی در مراکز پزشکی منجر به افزایش آمار ابتلا به این بیماری شده و دردسرهای زیادی را از این بابت ایجاد نماید. به همین سبب نیاز است با استفاده از روش‌‎‌های کاربردی‎‌تر و به روزتری چون نوبت دهی پزشک به صورت غیرحضوری و آنلاین، از ایجاد ازدحام و شلوغی در این مراکز و بالا رفتن احتمال ابتلا به این بیماری و در خطر افتادن جان عزیزانمان جلوگیری نموده و با اطمینان خاطر بیشتری به پذیرش نوبت پزشک دلخواهمان اقدام نماییم.

مشاوره تلفنی و نوبت دهی آنلاین پزشکان با دکتریاب 5

تاثیرات استفاده از خدمات آنلاین پزشکی

در ماه‎‌های اخیر با اوج گیری روند استفاده از خدمات آنلاین و غیرحضوری در بسیاری از مراکز از جمله فروشگاه‎‌ها و بانک‎‌ها و… ، شاهد کاهش تجمع عموم مردم در این مراکز و انجام خدمات با سرعت بهتر و بالاتری بودیم. از همین رو برخی از وبسایت‌های تخصصی چون دکتریاب در راستای به انجام رساندن مسئولیت اجتماعی خود در زمینه‎‌ی نوبت دهی پزشکان و دیگر خدمات آنلاین پزشکی گام‌‎های موثری برداشتند و توانستند تاثیرات فوق‎‌العاده‎‌ای را برای بیماران و همراهان آنان حاصل نمایند.

  • استفاده بهینه از زمان با استفاده از خدمات آنلاین پزشکی

با استفاده از خدمات آنلاین پزشکی با برنامه‌‎ریزی بیشتری می‌توان به امور درمانی خود رسیدگی کرد؛ چرا که با مراجعه به وبسایت‎‌های ارائه دهنده‎‌ی خدمات آنلاین در جهت نوبت دهی پزشک و اموری مشابه به این امر، مدت زمانی که در جهت رفت و آمد به مطب‎‌ و یا کلینیک پزشکان و همچنین مدت زمانی که صرف پذیرش نوبت از سوی منشی صرف می‌شد به طور کلی حذف شده و افراد به راحتی می‌توانند روزها و ساعات خالی که امکان ویزیت توسط پزشک دلخواهشان وجود دارد را مشاهده نموده و با انتخاب یکی از زمان‌‎های ارائه شده به راحتی و با سرعت بالایی به پذیرش نوبت خود اقدام نمایند. همچنین با استفاده از این خدمات، دیگر نیازی به به هم زدن کل برنامه‎‌های یک روز نبوده و فرد در هر ساعت از شبانه روز که وقت آزادتری پیدا کرد می‌تواند به پذیرش نوبت اقدام نماید چرا که از این بابت با هیچگونه محدودیتی رو به رو نخواهد بود.

  • کاهش هزینه‎‌ها با استفاده از خدمات آنلاین پزشکی
راه اندازی کسب وکار با ۱۵ قدم پیوسته
دنبال کنید

رفت و آمد به مطب‎‌ها و یا کلینیک‎‌های پزشکی به دلیل دور بودن این مراکز از منازل بسیاری از افراد، کمی مشکل و هزینه بر خواهد بود؛ چرا که مسلما هر فرد در طی رفت و آمد چندباره برای نوبت دهی پزشک و ویزیت و یا مشاوره و…. مجبور به صرفه هزینه‎‌ای بابت کرایه ماشین و یا بنزین خواهد بود که این هزینه‎‌ها برای پذیرش نوبت و ویزیت از پزشکان متعدد که دارای کلینیک‎‌هایی مجزا و دور از یکدیگر هستند مسلما چند برابر خواهد شد. این در حالی است که با مراجعه به دکتریاب و پذیرش نوبت به صورت آنلاین این مشکل برطرف شده و یک فرد به راحتی و بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌‎ای از بابت رفت و آمد و یا انتظار بابت تماس با منشی و… می‌تواند نوبت پزشک مدنظر خود را برای روزهای آتی رزرو نماید.

مشاوره تلفنی و نوبت دهی آنلاین پزشکان با دکتریاب 6

  • اطلاع از آدرس و شماره مطب با سرعت بالا

گاهی اوقات برای دسترسی به شماره و یا آدرس مطب یک پزشک دردسرهای زیادی را متحمل می‌شویم و نمی‌توانیم با سرعت بالایی در زمان دلخواه خود به راحتی به این اطلاعات دسترسی پیدا نماییم. سامانه پزشکی دکتریاب برای سهولت بیشتر کاربران و کاهش سرگردانی‎‌هایی که از بابت این موضوع وجود دارد در کنار نوبت دکتر، در صفحه اطلاعات مربوط به هر پزشک، آدرس و شماره تلفن مربوط به مطب وی را ذکر نموده تا افرادی که تمایل به برقراری تماس تلفنی دارند و یا از آدرس پزشک اطلاعی ندارند به راحتی به این امور دسترسی پیدا نمایند.

امکان جست و جوی پزشکان

یکی از مشکلاتی که در رابطه با نوبت دهی پزشک و ویزیت و درمان بیماری‎‌‎ معمولا مطرح می‌شود، عدم آشنایی با پزشکان مربوط به مشکل ایجاد شده می‎‌باشد. اگر چه آشنایی با پزشکان از طریق پرس وجو از دیگران ممکن است گاهی اوقات امکان‌پذیر باشد، اما به دلیل زمان‌بر بودن این موضوع و امکان تشدید علائم بیماری ظرف مدت زمان کوتاهی، بهتر است به سراغ روش‎‌های موثرتری چون استفاده از وبسایت و یا اپلیکیشن دکتریاب بروید. با استفاده از این اپلیکیشن‎‌ها در هر زمان با بروز هر گونه مشکلی می‌توانید حوزه‎‌ی تخصص مورد نیاز و شهر خود را از قسمت جست و جو آن انتخاب نمایید تا به پزشکان متعددی در حوزه‎‌ی مربوطه دسترسی پیدا کنید.

افزونه ای برای ویرایش زنده مطالب منتشر شده
دنبال کنید

نکته‎‌ی حائزاهمیتی دیگری که در خصوص این امر می‌توان عنوان نمود این است که در صورتی که در نوبت دهی پزشک مدنظرخود دچار تردید شدید و یا نمی‌‎دانید کدام پزشک از میان موارد ارائه شده می‌توانند گزینه‎‌ی بهتری باشند، بهتر است به سراغ قسمت میزان رضایت و یا ثبت نظرات رفته تا با مقایسه‎‌ی این موارد با سهولت بیشتری پزشک مدنظر خود را انتخاب نمایید.

خدمات آنلاین دکتریاب

خوب است بدانید که خدمات آنلاین دکتریاب به نوبت دهی پزشک و امکان دسترسی به دکتر دلخواه خود محدود نشده و شامل خدمات گسترده‎‌‎‌تری نیز می‌شود. در واقع با در اختیار داشتن اپلیکیشن نوبت دهی دکتریاب یا آشنایی با این وبسایت می‌توان به طیف وسیعی از خدمات پزشکی به آسانی و تنها از طریق جست و جو در اینترنت دسترسی پیدا کرد. از جمله خدمات موثری که در این وبسایت برای سهولت و راحتی خدمات پزشکی و عدم مراجعه حضوری به مراکز پزشکی در نظر گرفته شده است می‌توان به امکان مشاوره‎‌ی تلفنی با پزشکان اشاره نمود.

مشاوره تلفنی و نوبت دهی آنلاین پزشکان با دکتریاب 7

مشاوره‎‌ی تلفنی با پزشک

گاهی اوقات بیمار توانایی و امکان دسترسی به پزشک را ندارد که در این حالت با عدم مراجعه به پزشک ممکن است وضعیت وخیمی را در رابطه با علائم بیماری خود تجربه کند به همین منظور لازم است با استفاده از شیوه‎‌ی جدیدی از ویزیت یعنی به صورت مشاوره تلفنی به ارائه مشکلات خود به پزشک مدنظر و یا دریافت راهکارهای کاربردی از وی اقدام نماید. دکتریاب با ارائه خدمات مشاوره‎‌ی تلفنی در حوزه‎‌های متفاوت درمانی می‌تواند در این حوزه بسیار کمک‌رسان باشد.

جهت استفاده از خدمات آنلاین نوبت دهی پزشک، مشاوره‎‌ی تلفنی، پرسش از پزشکان و دیگر خدمات ارائه شده درسایت دکتریاب می‌توانید از آدرس https://doctor-yab.ir استفاده نمایید. اپلیکیشن و سایت دکتریاب با ایجاد تنوع بالا در حوزه‎‌های متفاوت درمانی سعی نمودند تا تقریبا همه‎‌ی بیماران را از مشکلات نوبت دهی حضوری رهایی بخشیده و از ایجاد ازدحام در مراکز متفاوت پزشکی در هر حوزه‎‌ی درمانی جلوگیری به عمل آورند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi