جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تیم های استان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فضای مجازی

صد و هشت تیم شرکت کننده در این رویداد در حال تکمیل تولیدات خود در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار ویژه تلفن همراه هستند. بر اساس آمار ارائه شده، ۴۸ تیم حاضر در رقابت در حال تولید انیمیشن، ۳۰ تیم در حال تولید نرم افزار ویژه تلفن همراه و ۲۹ تیم نیز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66565
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۲۹

کرونا :

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تیم های استان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فضای مجازی

صد و هشت تیم شرکت کننده در این رویداد در حال تکمیل تولیدات خود در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار ویژه تلفن همراه هستند.

بر اساس آمار ارائه شده، ۴۸ تیم حاضر در رقابت در حال تولید انیمیشن، ۳۰ تیم در حال تولید نرم افزار ویژه تلفن همراه و ۲۹ تیم نیز در حال تولید بازی ویژه تلفن همراه هستند.
این رقابت تا ساعت ۱۳ امروز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و پس از پایان زمان تعیین شده، داوران شروع به بررسی تولیدات می کنند تا تیم های برگزیره را انتخاب کنند.
مراسم اختتامیه این رویداد نیز پنجشنبه شب و با تجلیل از نفرات برتر انجام خواهد شد.
سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور تیمهای برتر از سراسر کشور در۳ رشته پویا نمایی اپلیکیشن های موبایلی و بازی های موبایلی باحضور تیم کهگیلویه و بویراحمد در این رقاب ها در حال برگزاری است.
طی روز های گذشته در جریان برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهره های مختلفی مانند حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار شکارچی سخنگویی ارشد نیرو های مسلح، سردار آزادی معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج، حیمد رضا زندی مدیرکل فضای مجازی معاونت استان‌های سازمان صدا و سیما از این رویداد بازدید کردند.
دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  دولت انقلابی سیزدهم در بازدید از این رویداد از غرفه کهگیلویه وبویراحمد بازدید کرد و پای سخنان فعالان فضای مجازی این استان نشست و از نزدیک پروژه های آنان را مورد ارزیابی قرار داد.
بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تیم های استان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فضای مجازی 9 بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تیم های استان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فضای مجازی 10 بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تیم های استان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فضای مجازی 11 بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تیم های استان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فضای مجازی 12 بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تیم های استان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فضای مجازی 13 بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تیم های استان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فضای مجازی 14 بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تیم های استان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فضای مجازی 15

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi