سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸۸ نازل جایگاه سوخت CNG در کهگیلویه و بویراحمد صحت سنجی شد

یاسوج- کرونا نیوز – مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری آزمایشگاه تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد طرح صحت سنجی ۸۸ نازل در جایگاه‌های سی ان جی این استان اجرا شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66328
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

۸۸ نازل  جایگاه سوخت CNG در کهگیلویه و بویراحمد صحت سنجی شد

بهمن رحمتی شامگاه پنجشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار داشت: از این تعداد نازل ارزیابی شده در جایگاهای سی ان جی  در کهگیلویه و بویراحمد صحت چهار نازل از طرف آزمایشگاه تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد رد و مغایر با استاندارد تشخیص و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

وی افزود: گزارش آزمون نازل‌های رد شده به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیبلویه و بویراحمد ارسال تا پس از انجام تعمیرات و تنظیم، مجدداً مورد آزمون قرار گرفته و پس از کسب اطمینان از صحت عملکرد آنها، امکان استفاده مجدد از این پخش کننده‌ها فراهم شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، آزمون‌های دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های سی ان جی سالیانه در استان اجرا می‌شود گفت: در صورت مشاهده مقادیر خطای فراتر از حد مجاز در نتایج آزمون، مالکان جایگاه‌ها ملزم به رفع فوری نقص و اعلام آمادگی برای آزمون مجدد نازل‌های مشکل دار توسط شرکت‌های مجری ذیصلاح هستند.

بیش از ۳۰ جایگاه سوخت سی ان جی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که هم اکنون سه جایگاه آن به علت مشکلات مالی  و فنی غیر فعال است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi