شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی جامعه را توانمند و پویا می‌کند

یاسوج – کرونا نیوز – استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فرهنگی دیرین و پربرکت است که جوامع را توانمند می‌کند و انسان را با کاروان پرشتاب پیشرفت و ترقی، هم راه و پویا نگه می‌دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66208
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

استاندار: ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی جامعه را توانمند و پویا می‌کند

سید علی احمدزاده روز سه شنبه با صدور پیامی به مناسبت بیست و نهمین دوره از هفته کتاب، این هفته را به کتابداران و تمامی فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی تبریک گفت و افزود: امام علی (ع) آورده است که کتاب ها بستان های دانشمندان هستند.

وی اضافه کرد: همواره کتاب چراغ راه است و یار مهربان تمامی لحظات زندگی؛ خواندن کتاب جان را دگر می کند،روح پرور و آموزنده است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: نویسندگان،خالقان آثار، آفرینندگان کتب مختلف، فراهم کنندگان زمینه نشر و آماده سازی کتب و مبلغان و نشردهندگان کتابهای آموزنده و هدایت کننده، همه حق بزرگی به گردن بشریت دارند و قابل احترام و تمجید هستند.

احمدزاده عنوان کرد: درایام سالروز ارتحال نویسنده بزرگ ،خالق تفسیر بزرگ المیزان، علامه طباطبایی (ره)، یاد ایشان و همه نویسندگان عالم اسلام را گرامی داشته، خودم و همه عزیزان را به مطالعه و خواندن کتاب و نیز توسعه فرهنگ کتابخوانی توصیه می کنم.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi