جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم کوهنوردان شیرازی گرفتار در ارتفاعات دنا در سلامت کامل هستند

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای تیم هفت نفره کوهنوردان شیرازی گرفتار در ارتفاعات دنا در سلامت کامل هستند و هم اینک به اتفاق تیم های امداد و نجات این سازمان در حال پایین آمدن از ارتفاعات می باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66091
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

تیم کوهنوردان شیرازی گرفتار در ارتفاعات دنا در سلامت کامل هستند

امان الله جهانبین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز افزود: براساس آخرین گزارش های دریافتی تیم های امداد و نجات هلال احمر این استان که شب گذشته  برای کمک رسانی در ارتفاعات دنا مستقر شده بودند به تیم کوهنوردان گرفتار در برف سنگین  روز گذشته، ملحق شده اند و اینک  در حال پایین آمدن از ارتفاعات می باشند. 

وی تصریح کرد: این تیم چهارنفره در ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح امروز (شنبه )به خط الراس نزدیک به این کوهنوردان گرفتار شیرازی رسیدند.

جهانبین تاکید کرد:  تیم پشتیبان سه نفره دیگر جمعیت هلال احمر کهکیلویه و بویراحمد که نیز  از سمت تنگ نول به سمت این کوهنوردان در حال حرکت بودند لحظاتی پیش به تیم عملیاتی امداد و نجات پیوستند.

وی ابراز داشت: همچنین تیم پشتیبانی دیگری در دامنه کوه گل مستقر شده اند و ۶ نفر از پرسنل امدادی امداد و نجات کوهستان نیز در داخل شعبه حضور دارند.

جهانبین بیان کرد: هفت دستگاه خودروی کمک دار نیز درگیر همین عملیات امداد و نجات است.

براساس این گزارش تیم هفت نفر کوهنوردی از استان فارس که  روز گذشته (جمعه )بدون  توجه به هشدارهای هواشناسی و نیز عدم هماهنگی دیگر متولیان امور در حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد حرکت به سمت ارتفاعات دنا را آغاز کرده بودند در ارتفاع چهار هزارمتری گرفتار کولاک  و برف شدید شده بودند.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi