دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس علوم پزشکی: سفر رئیس جمهوری به یاسوج ۱۴مصوبه در حوزه بهداشتی داشت

یاسوج- کرونا نیوز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه ۱۴ مصوبه سفر نهم مهرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویر احمد مربوط به حوزه بهداشت و درمان است .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66088
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

رئیس علوم پزشکی: سفر رئیس جمهوری به یاسوج ۱۴مصوبه در حوزه بهداشتی داشت

پرویز یزدان پناه روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار کرونا نیوز  اظهار داشت: صبح امروز رئیس جمهوری دستور داد تا منابع لازم در اختیار وزارت بهداشت قرار داده شود تا اضافه کار نیروهای بهداشت و کارانه پرسنل بیمارستان های استان ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شود.

یزدان پناه ابراز داشت: عمل های تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان جلیل استان ، ۲دوهفته است که عمل های قلب نیز در استان آغاز شده اند و تا حدی منابع استانی در حال افزایش است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه درآمد اختصاصی بیمارستان ها کم شده در پرداخت حقوق های شرکتی دچار مشکل شده ایم البته تا اندازه ای پرداخت شده اند اما معوقاتی وجود دارد که باید برای پرداخت آن چاره ای اندیشیده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در زمینه دارو وجود ندارد ولی با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا استان ها باید آمادگی کامل با پیک ششم کرونا داشته باشند .

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi