شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه موقت یاسوج: آمریکا همواره در حال غارت منابع دیگر کشورها است 

یاسوج – کرونا نیوز – امام جمعه موقت یاسوج گفت: آمریکای جنایتکار از گذشته تاکنون همواره در حال غارت و چپاول منابع دیگر کشورهای جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66040
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

امام جمعه موقت یاسوج: آمریکا همواره در حال غارت منابع دیگر کشورها است 

به گزارش کرونا نیوز، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سردمداران ظالم و ستمگر آمریکا به همین منظور مدام در حال برنامه ریزی و طراحی نقشه ها و توطئه های شوم بوده و از هیچ تلاش و اقدامی نیز دریغ نمی کنند. 

وی افزود: حمله نظامی آمریکا به برخی کشورهای اسلامی از جمله افغانستان و عراق در سال های قبل نیز با هدف غارت و چپاول منابع آنها انجام شده است. 

امام جمعه موقت یاسوج در بخشی از سخنان خود با تاکید و ضرورت اتحاد دنیای اسلام ، بیان کرد: برخی رذایل اخلاقی و رفتارهای ناپسند شامل دروغ، ظلم، ستم و کم فروشی خشم خداوند را به همراه دارد و به همین دلیل نیز باید مسلمانان به طور جدی از آنها پرهیز کنند. 

حجت الاسلام موسوی اعظم همچنین با اشاره به جایگاه پدر و مادر در دین مبین اسلام عنوان کرد: یکی از اموری که موجب تغییر نعمت های خداوند می شود عاق پدر و مادر است. 

وی ابراز داشت: موضوع مهم و اساسی احسان و احترام به والدین و آزار ندادن آنها بارها در آیات و روایات متعدد مورد تأکید قرار گرفته است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi