چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرزندان شهدا برای استخدام در ادارات کهگیلویه و بویراحمد دراولویت هستند

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران برای جذب و استخدام در دستگاه های مختلف اجرایی استان در اولویت هستند و رویکرد تمامی مدیران نیز رعایت این اصل خواهد بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66014
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

فرزندان شهدا برای استخدام در ادارات کهگیلویه و بویراحمد دراولویت هستند

به گزارش کرونا نیوز، علی احمدزاده روز پنجشنبه در دیدار با برخی از فرزندان شهدا و ایثارگران استان، اظهار داشت: ظرف چند سال گذشته نظارت دقیقی بر حسن اجرای بکارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر در ادارات استان نبوده و برخی دستگاه های اجرایی حتی حداقل ها را در جذب آنها رعایت نکرده اند.

وی افزود: تمامی استخدامی های ظرف پنج سال اخیر در ادارات کهگیلویه و بویراحمد در حال بررسی است و دستگاه هایی که کوتاهی کرده اند با آن ها برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای تصدی مدیریت بنیاد شهید استان یکی از فرزندان شهدا معرفی شده و در مجموع در خصوص تغییر و تحول مدیریت ها در استان از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگر استفاده خواهد شد.

احمدزاده بیان کرد: نیاز است فرهنگ ایثار و شهادت در تمام ابعاد آن برای عرصه های مدیریتی نهادینه شود.

وی با اشاره به تاخیر در انتصابات مدیران استانی، افزود: فرصت خطا و جبران وجود ندارد به همین روی باید مدیرانی انتخاب شوند که جهادی باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: فرزندان شهدا و ایثارگرانی که دیپلم و یا زیر دیپلم هستند شناسایی و برای ارتقای وضعیت آن ها کمک و در ادارات جذب می شوند.

احمدزاده با اشاره به راه اندازی یک کارخانه بزرگ تولیدی در استان، افزود: از محل سفرهای ریاست جمهوری برای برگشتن خطوط تعطیل به چرخه تولید اختصاص داده شده، که در یکی از این کارخانه های بزرگ استان تکلیف شده ۱۰۰ درصد نیروهای آن از فرزندان شهدا و ایثارگر باشند.

وی با اشاره به سخن یکی از فرزندان شهدا در خصوص اینکه دعوا روی نخواستن ماست، تاکید کرد: فضای استان در این باره به کل تغییر خواهد کرد و از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگران استفاده خواهد شد.

سری 2 تصویری : از خواب گران خواب گران خیز
دنبال کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موضوع خودسوزی فرزند شهید برازیده، گفت: برخی کم کاری ها و سهل انگاری ها در حق فرزندان شهدا و ایثارگران سبب شد که این اتفاق ناگوار بیفتد.

در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرزندان ایثارگران و جانبازان به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی تعداد افراد دعوت شده کم بود.

حرفها و صحبتهای آنها آنقدر زیاد بود که در یک جلسه نمی گنجید.

فرزندان ایثارگران و شهدا از اجحاف ها در استخدام های فله ای، تبعیض ها، بیکاری، موانع موجود برای دریافت وام و جذب های غیرمرتبط در برخی ادارات سخن های زیادی داشتند.

یکی از آن ها گله داشت که چرا تاکنون مدیریت بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به یک فرزند شهید سپرده نشده است.

وی اضافه کرد:برخی از جانبازان حتی پول خرید ویلچر را ندارند اما برخی ها هم بسیار ذینفع بوده اند.

این فرزشهید گفت : فرزندان شهدایی هستند که حتی تاکنون نتوانسته اند یک وام پنج میلیونی دریافت کنند و تبعیض ها در ادارات و نهادهای مختلف استان بیداد می کنند.

یکی دیگر از مدعوین  با اشاره به موضوع خودسوزی فرزند شهید در یاسوج گفت که همه چیز تنها با عزل یک مدیرکل و سه نفر کارمند تمام شد اما هیچ کس به دنبال رفع مشکل فرزندان ایثارگران و شهدا به صورت ریشه ای نیست.

این ها تنها گوشه ای از دردهای موجود آنها بود که در این سال ها به دوش کشیده بودند اما امیدوار بودند که استاندار توجه ویژه ای برای رفع آن ها داشته باشد. 

استاندار با صبر و حوصله صحبتهایشان را شنید و قولهای مساعدی بر رفع مشکلات آن ها داد.

تداوم راه شهدا موجب عزتمندی و اقتدار کشور شده است
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi