جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پنج میلیاردریال برای ساماندهی ورودی آب شیرین شهر دوگنبدان هزینه می‌شود

گچساران – کرونا نیوز- سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت: طرح ساماندهی ورودی این شهر از مسیر روستای آب شیرین با پنج میلیارد ریال اعتبار درحال انجام است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65944
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۵۲

کرونا :

پنج میلیاردریال برای ساماندهی ورودی آب شیرین شهر دوگنبدان هزینه می‌شود

سید مصیب موسوی روز سه شنبه در حاشیه  بازدید مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از طرح ساماندهی و زیباسازی ورودی مسیر کمربندی جنوبی شهر دوگنبدان در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز تصریح کرد: در قالب این طرح عملیات توسعه فضای سبز و مبلمان شهری  حدود پنج هزار متر مربع انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی این ورودی پرتردد تصریح کرد: اعتبار این طرح از محل ارزش افزوده مالیات تامین شده که نشان می دهد امور مالیاتی نقش ارزنده ای در توسعه زیرساخت های شهرهای کوچک و بدون درآمد پایدار دارد.

سرپرست شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: پروژه های خوبی از محل اعتبارات مالیات برارزش افزوده و عوارض آلایندگی در شهر دوگنبدان درحال اجراست.

وی با بیان اینکه درآمد ماهیانه حدود ۱۰میلیارد ریال جوابگوی نیازهای شهرداری دوگنبدان نیست، افزود که هزینه حقوق ۵۰۰  نیروی این شهرداری ماهانه رقمی حدود ۷۰میلیارد ریال است.

موسوی همچنین از پرداخت حقوق معوق کارکنان این شهرداری خبر داد و افزود: پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری نقش مهمی در افزایش انگیزه آنان در خدمات بهتر به شهروندان دارد.

پرداخت ۸۲۰ میلیارد ریال کمک به شهرداری ها و دهیاری ها

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد نیز در حاشیه این بازدید تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه امسال ۸۲۰میلیاردریال از محل درآمدهای مالیاتی به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شده است.

محمدعلی غفاری از ۲ برابر شدن اعتبارات پرداختی از محل مالیات برارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری ها و دهیاری های کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: توزیع عادلانه این اعتبارات اولویت امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد است.

از شرکتها و اشخاص حقوقی برای شرکت در جشنواره علم تا عمل دعوت به عمل می آید
دنبال کنید

وی توسعه خدمات رفاهی شهرها را مقوله مهمی دانست و تصریح کرد که  کمک به وصول مالیات می تواند بخشی از برنامه های راهبردی شهرداری ها را تحقق بخشد.  

مدیرکل امور مالیاتی و سرپرست شهرداری دوگنبدان همچنین از خیابان مالیات،مسیر فلکه زندان به فرمانداری_ امور مالیاتی بازدید و در این آیین تعریض و زیباسازی این مسیر مورد تاکید قرار گرفت.
 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi