چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:چرخش‌مالی فروشگاه های زنجیره‌ای نظارت شود

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فروشگاه های زنجیره ای در این استان منابع مالی خود را به دیگر استان ها انتقال می دهند و در نهایت پول مردم از استان خارج می شود، خواستار نظارت جدی بر چرخش مالی این فروشگاهها شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65848
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:چرخش‌مالی فروشگاه های زنجیره‌ای نظارت شود

به گزارش کرونا نیوز ، سید علی احمد زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت : تعداد شعب فروشگاه های زنجیره ای در استان بسیار زیاد هستند و از سویی تمامی دستگاه های کارتخوان این فروشگاه های بزرگ متصل به بانک ها در دیگر استان های کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد استان بهره مندی به لحاظ منابع مالی نیست و از دیگر سو این فروشگاه ها منابع را از استان خارج می کنند.

احمدزاده   با بیان اینکه با این روند هیچ انگیزه ای در استان برای گسترش فروشگاه های زنجیره ای وجود ندارد تاکید کرد: تمامی فروشگاه های رفاه  موظفند منابع خود را در بانک های استان بگذارند و سرمایه در گردش شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: باید چرخش مالی فروشگاه های زنجیره ای در استان باشد و این موضوع  یکی از تعهدات صاحبان این کسب و کار ها باشد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi