جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نقش پارتیشن اداری مدولار در انعطاف پذیری کسب و کار

نقش پارتیشن اداری مدولار در انعطاف پذیری کسب و کار،نقش پارتیشن اداری مدولار در انعطاف پذیری کسب و کاراین پارتیشن‌های بازشدنی در استایل‌های متفاوت مثل باکرکره و بدون کرکره و در جنس‌های گوناگونی ازجمله آلومینیوم، شیشه یک جداره یا دوجداره..

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65790
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

کرونا :

نقش پارتیشن اداری مدولار در انعطاف پذیری کسب و کار

دفتر کار، محلی که تقریبا نیمی از روز را در آنجا سپری‌ می‌کنیم باید محیطی آرامش بخش به منظور تمرکز در امور شغلی و اهداف مدیریتی باشد. در عصر حال محیط‌های باز کاری، تغییر و تحولی در نحوه همکاری و مشارکت میان کارکنان و نیز نحوه طراحی داخلی اداری به وجود آورده اند. محیط‌های کار امروزه مثل قدیم نیستند که هر یک از کارمندان در اتاق جداگانه‌ای باشند، بلکه طراحی‌های امروزی به صورت فضاهای باز هستند که همکاری و صمیمیت بیشتر باشد و انعطاف پذیری بیشتری در محیط کار دیده شود.

اگرچه این طراحی‌ها مزایای زیادی دارند اما باید همیشه تعادل برقرار باشد و کارمندان در عین قرار گرفتن در فضای باز و همکاری بهتر با یکدیگر، یک حریم خصوصی برای خودشان داشته باشند. از طرفی کارفرمایان وپرسنل تمایل دارند بعد از مشورت و همفکری با یکدیگر، بتوانند در محیطی امن و آرام در حریم شخصی به پروسه کاری روزانه  خود مانند تماس‌های تلفنی، حساب و کتاب‌های کاری و… بپردازند. اما اینجا برای حل این چالش، پارتیشن اداری مدولار به کار‌ می‌آید. در ادامه به نقش پارتیشن اداری مدولار در انعطاف پذیری کسب و کار‌ می‌پردازیم.

پارتیشن اداری مدولار

پارتیشن مدولار پارتیشن‌هایی هستند که به آن‌ها دیوارهای قابل جابه‌جایی هم‌ می‌گویند. توجه داشته باشید که این پارتیشن‌ها توان تحمل بار را ندارند.  این پارتیشن‌های بازشدنی در استایل‌های متفاوت مثل باکرکره و بدون کرکره و در جنس‌های گوناگونی ازجمله آلومینیوم، شیشه یک جداره یا دوجداره بسته به سطح مطلوب حریم خصوصی، چوب، لمینت، روکش وینیل و… ساخته‌ می‌شود.

نحوه تولید پارتیشن و موادی که در ساخت پارتیشن به کار‌ می‌رود میزان زیبایی شناسی آن را تعیین‌ می‌کند. در تولید پارتیشن هم باید زیبایی آن را در نظر گرفت و هم حفظ حریم خصوصی.

مزایای پارتیشن اداری مدولار

 

 

پارتیشن اداری

حفظ سلامتی کارکنان

وجود پارتیشن‌ها بین فضا‌های کاری کارکنان در حفظ سلامتی کارمندان نیز موثر است و از انتقال ویروس‌ها جلوگیری‌ می‌کند که این مزیت در شرایط کرونایی امروز بسیار به چشم‌ می‌آید. فراموش نکنید که پرسنل سرحال و سالم تر راندمان کاری بیشتری دارند. پس به عنوان مدیر و کارفرما در حفظ سلامت آن‌ها در محیط کار کوشا باشید.

توجه ویژه مجلس به ایثارگران در احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور
دنبال کنید

ایجاد حریم خصوصی برای کارکنان در عین قرار گرفتن در محیط باز و مشارکت بهتر

تقسیم بندی محیط کار با پارتیشن‌های شفاف و مات باعث‌ می‌شود کارکنان حریم خصوصی داشته باشند. از آنجایی که این پارتیشن‌ها باز و بسته‌ می‌شوند، در مواقعی مثلل انجام پروژه‌های خاص که نیاز به همکاری بیشتری هست کارکنان‌ می‌توانند پارتیشن را جمع کنند تا راحت تر و بهتر با یکدیگر تعامل برقرار کنند و در مواقعی که به حریم خصوصی نیاز دارند تا با تمرکز بیشتری به انجام مسئولیت‌های خود بپردازند، پارتیشن را باز کنند و بدون سر وصدا و حواس پرتی به راحتی کار‌های خود را انجام دهند.

نصب و راحت و سریع

این پارتیشن‌ها به راحتی مونتاژ می‌شوند. پارتیشن بندی مدولار سریع و راحت در هر زمان و در هر مکانی از محیط کار از جمله فضای کارکنان، اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت و یا فضای منشی که نیاز است نصب‌ می‌شود.

قابلیت جابجایی، پیکربندی‌های انعطاف‌پذیر و تنظیم برای هر محیطی

نیازهای محیط‌های کار همواره در حال تغییر است؛ و برای پاسخ به نیازهای فعلی و نیاز‌های آینده پیش بینی نشده شرکت بهتر است به فکر گزینه‌های انعطاف پذیر باشید. مثل پارتیشن بندی مدولار. این سیستم مستقل برخلاف دیوارهای دائمی از قابلیت تنظیم برخوردار است و در هنگام جابجایی شرکت به محلی جدید و یا هنگام تغییر دکوراسیون و دیزاین شرکت،‌ می‌توانند برداشته شده و مجدد در محیط دیگری نصب شوند.

نصب، برداشتن و تنظیم مجدد پارتیشن مدولار بدون ایجاد مزاحمت و به هم ریختگی انجام‌ می‌شود.

گزینه‌های سفارشی سازی برای درها نیز اعمال می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که بین درهای محوری، لولایی و کشویی گزینه موتر نیاز پارتیشن اداری مدولار مناسب خود را انتخاب کنید.

پارتیشن اداری مدولار تعادل کامل و انعطاف پذیری در محیط‌های کاری ایجاد می‌کنند که می‌تواند میزان تولید را افزایش دهد.

 

قیمت مناسب و پایداری

پارتیشن اداری به راحتی با محیط کار تطبیق پیدا‌ می‌کند و پایدار تر از دیوار است. شما اگر هزینه مصالح و کارگر، به هم ریختگی و کثیف کاری و زمان زیادی که نیاز است را در نظر بگیرید به این نتیجه‌ می‌رسید که استفاده از پارتیشن به صرفه تر است. پارتیشن‌ها از مواد قابل بازیافت تولید‌ می‌شوند و به دلیل دوام زیاد از لحاط محیط زیست پایداری بیشتری دارند.

دفاعیات رئیس‌جمهور از وزیران پیشنهادی و اظهارات مخالفان و موافقان
دنبال کنید

 زیبایی

پارتیشن‌ها نسبت به دیوار از زیبایی بیشتری برخوردار است و از آنجایی که به طرح دلخواه شما و متناسب با طراحی موجود در محیط کار شما مونتاژ‌ می‌شوند، در دکوراسیون محیط کار نقش موثری دارد. اگر از پارتیشن‌های شیشه ای استفاده کنید نور طبیعی خواهید داشت و هزینه برق کمتر خواهد شد.

نقش پارتیشن اداری مدولار در انعطاف پذیری کسب و کار 1

 

کاربرد پارتیشن اداری مدولار

  •   ایجاد اتاق کار یا جدا کردن مناطق با عملکردهای مختلف
  • ایجاد یک مانع بصری و یک مانع صوتی
  • جلوگیری از انتقال ویروس‌ها و عوامل بیماری زا
  • ایجاد سیستم‌های بنچینگ
  • تقسیم کننده‌های کوچک رومیزی ( پارتیشن‌های نیمه)
  • قابل استفاده در اتاق‌های رخت کن (در مشاغلی که کارکنان باید در محیط کار لباس فرم بپوشند)
  • و…

 

استفاده از سیستم‌های پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره یک روش انعطاف پذیر برای استفاده بهینه از فضای اداری شما هستند. این سیستم به شما این امکان را‌ می‌دهد که یک روز فضای شرکت خود را بزرگ و باز کنید و روز دیگر آن را به فضاهای کوچک و بسته تر تبدیل کنید و این کار همچنین وقتی از شما نیز نخواهند گرفت چراکه باز و بسته کردن آنها تنها چند ثانیه طول‌ می‌کشد. فضاهای بزرگتر‌ می‌توانند برای برگزاری جلسات مورد استفاده قرار گیرند، در بیمارستان‌ می‌توان با استفاده از آنها فضایی برای استراحت پرستاران ایجاد کرد، در هتل‌ می‌توان اتاق‌های بزرگ را به دو بخش تبدیل کرد. با این طیف وسیع کاربردها چگونه‌ می‌توانید تشخیص دهید که کدام سیستم پارتیشن اداری مناسب استفاده شما خواهند بود؟

 

جمع بندی

بازسازی یا به روز رسانی محیط اداری هرگز کار راحتی نیست. استفاده از پارتیشن اداری مدولار این پروسه را برای شما راحت تر‌ می‌کند چراکه پارتیشن‌های اداری مدولار در پیکربندی‌های گوناگون قابل مونتاژ هستند.

حال که از مزایا و کاربرد پارتیشن اداری مدولار مطلع شدید دیگه نیازی به ساخت دیوار در دفاتر نیست.

 

پارتیشن اداری

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi