جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساختمان جدید مرکز فنی و حرفه‌ای در گچساران احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای شاید به جهت اجرایی به چشم نیاید ولی اگر در بطن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 6577
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

کرونا :

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای شاید به جهت اجرایی به چشم نیاید ولی اگر در بطن کارهای آن بنگریم، می‌بینیم که این سازمان یکی از اساسی‌ترین سازمان‌هایی بوده که می‌توان روی آن خیلی حساب کنیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای از جمله سازمان‌های تأثیرگزار در ایجاد اشتغال است، افزود: این سازمان با ارائه آموزش‌های تخصصی به افراد، زمینه اشتغال آنان را می‎‌تواند فراهم کند.

فرماندار گچساران بیان کرد: ارائه آموزش‌های تخصصی به کارجویان بومی جهت ایجاد اشتغال جوانان بومی شهرستان یکی از موضوعات بسیار مهمی بوده که مراکز فنی و حرفه‌ای باید به آن اهمیت بدهند.

رحیمی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای می‌تواند با آموزش در ایجاد اشتغال‌زایی نیروهای بومی در شهرستان نقش مهمی ایفا کند، تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای باید با ارائه مهارت‌های فنی زمینه اشتغالزایی جوانان را در شهرستان فراهم کند.

وی به ساختمان مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران اشاره کرد و افزود: متأسفانه ساختمان این مرکز مشکلاتی دارد و ساختمان جدیدی امسال برای این مرکز احداث می‌شود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: برای ساختمان جدید مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان امسال اعتباری در نظر گرفته‌ایم و من از رئیس جدید این مرکز درخواست دارم که احداث این ساختمان را با جدیت پیگیری کند.

انتهای پیام/ج

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi