یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون قوه قضائیه: مذاکره با آمریکا بی فایده و مضر است 

یاسوج – کرونا نیوز – معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: مذاکره ایران اسلامی با آمریکای جنایتکار بی فایده و مضر بوده و تنها نتیجه و خاصیت آن نیز تجربه اندوزی است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65745
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

معاون قوه قضائیه: مذاکره با آمریکا بی فایده و مضر است 

به گزارش کرونا نیوز، حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برخی ها در کشور می گویند باید در زمینه های مختلف با آمریکا مذاکره کرد و چنین تصور می کنند که این اقدام دارای فواید متعددی است. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در گذشته اجازه مذاکره هسته ای با آمریکا را به دولت داده و علاوه بر حمایت از اعضای تیم مذاکره کننده دیگر قوا را نیز بسیج کردند اما فرمودند به نتیجه آن خوش بین نیستم. 

معاون فرهنگی قوه قضائیه بیان کرد: پس از برگزاری نشست های متعدد بین اعضای تیم مذاکره کننده ایران و کشورهای عضو گروه ۱+۵  معاهده برجام نوشته و امضا شد. 

حجت الاسلام و المسلمین صادقی عنوان کرد: معاهده برجام بر روی کاغذ به ثمر نشست اما پس از آن نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه  افزایش یافت و وضعیت اقتصادی مردم نیز بدتر شد که اینها جزو فواید خیالی مذاکره با آمریکا بوده است. 

وی ابراز داشت: برخی از کشورهایی که با آمریکا پیمان دوستی و رابطه داشته اند اکنون دارای شرایط امنیتی، سیاسی و اقتصادی نامطلوبی  هستند. 

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: آمریکا در مذاکره با هر کشوری از جمله ایران بدنبال رسیدن به منافع مورد نظر و اجرای اهداف و برنامه  های شوم خود است و موضوع هایی را مطرح می کند که به ضررش نباشد. 

حجت الاسلام و المسلمین صادقی اظهار داشت: یکی از ضررهای مهم مذاکره ایران با آمریکا آن است که مردم گمان می کنند چیزی بدست  می آورند در حالی که هرگز اینگونه نخواهد بود. 

وعده‌های ورزشی استاندار برای سفر دوم دولت به کهگیلویه و بویراحمد/ احمدزاده: از حوزه ورزش غافل نیستم
دنبال کنید

وی افزود: یکی از عوامل مؤثر در عزت، عظمت و ابهت ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه و دنیا مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی  به سرکردگی آمریکای جنایتکار است. 

معاون فرهنگی قوه قضائیه بیان کرد: یکی دیگر از ضررهای مهم مذاکره ایران با آمریکا نااُمیدی و سست شدن کشورهای دوستدار انقلاب  اسلامی در نقاط مختلف دنیا است. 

حجت الاسلام و المسلمین صادقی عنوان کرد: ملت ایران تاکنون بارها ابهت پوشالی آمریکا را شکسته که یکی از نمونه های بارز آن تسخیر لانه جاسوسی این کشور در ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۸ از سوی دانشجویان پیرو خط امام خمینی بوده است. 

وی ابراز داشت: نطفه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۳ آبان ماه ۱۳۴۳ و پس از تبعید امام خمینی از سوی رژیم پهلوی به ترکیه شکل  گرفت. 

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: چند روز قبل نیز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست تلاش ناو آمریکایی برای ربودن  نفتکش ایرانی در دریای عمان را ناکام گذارد که سیلی محکم دیگری به این کشور جنایتکار بود. 

حجت الاسلام و المسلمین صادقی اظهار داشت: باید همواره و با اقتدار در برابر آمریکا ایستاد و پاسخ ظلم ها و زورگویی های آن را داد و در این صورت است که عقب نشینی می کند. 

وی افزود: یکی از مراجع تقلید در دیدار اخیر با رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که توصیه می کنم ایران با تمامی کشورهای دنیا با  عزت، اقتدار،  عقلانیت و تعامل سازنده برای حفظ منافع کشور و احقاق حقوق مردم رابطه داشته باشد. 

حجت الاسلام و المسلمین صادقی بیان کرد: برخی افراد و رسانه های کشور با برداشت نادرست از سخن منطقی این مرجع تقلید مطالبی را منتشر و وی را متهم کردند که طرفدار مذاکره با غرب است. 

تدارک شبکه استانی دنا برای نوروز ۱۴۰۱/از"باوینه" تا "اینک بهار"
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi