شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت هاستینگ چیست؟

امروزه همه ما می‌دانیم که وبسایت نیازی اساسی برای تمام کسب‌وکارها است و هیچ‌کس نمی‌تواند این اهمیت را انکار کند. چراکه درآمد مورد نیاز کسب‌وکار در حال حاضر تنها با وبسایت و کانال‌های اینترنتی به حد معقول و مورد نیاز می‌رسد. با این وجود بسیار طبیعی است که برخی کسب‌وکارهای خاص و ناشناخته در حوزه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65550
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

کرونا :

شرکت هاستینگ چیست؟

امروزه همه ما می‌دانیم که وبسایت نیازی اساسی برای تمام کسب‌وکارها است و هیچ‌کس نمی‌تواند این اهمیت را انکار کند. چراکه درآمد مورد نیاز کسب‌وکار در حال حاضر تنها با وبسایت و کانال‌های اینترنتی به حد معقول و مورد نیاز می‌رسد. با این وجود بسیار طبیعی است که برخی کسب‌وکارهای خاص و ناشناخته در حوزه وبسایت فعالیت خود را شروع کنند. چراکه وبسایت برای اینکه بتواند یک منبع درآمد خوب برای کسب‌وکار باشد، برخی نیازها دارد که حتما باید رفع شوند و به هیچ عنوان نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

یکی از این کسب‌وکارها شرکت هاستینگ است و تقریبا می‌توان همکاری با آن را برای تمام صاحبان وبسایت الزامی دانست. چراکه این شرکت‌ها برخی خدماتی ارائه می‌دهند که وبسایت را بهینه‌سازی کرده و کسب درآمد از آن را برای افراد ممکن می‌سازد. با این وجود بسیاری از افراد همچنان معنا و مفهوم شرکت هاستینگ را نمی‌دانند و از میزان الزامی بودن آن مطلع نیستند. در این مطلب به صورت کامل شرکت هاستینگ را برایتان شرح می‌دهیم. اگر به دنبال پاسخ سوالات خود هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

شرکت هاستینگ چیست؟

هاست چیست؟

برای اینکه داده‌ها و اطلاعات بارگذاری شده در وبسایت ذخیره شوند، طبیعتا به یک فضای ذخیره‌سازی مناسب نیاز است. هاست نوعی فضای ذخیره‌سازی اینترنتی است که به صورت مجازی کار می‌کند. یعنی تمام اطلاعات و داده‌‌هایی که از وبسایت به دست می‌آید، در هاست قرار می‌گیرد و افراد می‌توانند به تمام آن‌ها از طریق هاست دسترسی داشته باشند. افراد می‌توانند با اجاره هاست مورد نیاز خود از شرکت هاستینگ، به تمام داده‌های وبسایت خود دسترسی داشته باشند. البته اجاره هاست تنها برای وبسایت‌های نوپا توصیه می‌شود و وبسایت‌های قدیمی و قدرتمند باید یک هاست اختصاصی برای خود خریداری کنند. امروزه افراد اکثرا به دنبال خرید بهترین هاست برای وردپرس هستند.

البته توجه داشته باشید که هاست نیازمند برخی تجهیزات و سخت افزارهای بسیار پیچیده و گران قیمت است که تنها مهندسان آی‌تی، علم و مهارت استفاده از آن‌ها را دارند. این سخت افزارها با متصل شدن به یکدیگر، فضای ذخیره‌سازی ایجاد می‌کنند که گنجایش بسیار زیادی برای ذخیره کردن اطلاعات و داده‌های وبسایت دارد. به همین دلیل عموما فضای هاست را پیکربندی می‌کنند تا بتوانند بخش‌های مختلف آن را به کسب‌وکارهای دیگر اجاره دهند. افراد همواره این سوال را دارند که از چه سایتی هاست بخرم؟  در ادامه برخی از به معرفی برترین سایت های ارائه هاست ایرانی می پردازیم تا تمام خریدهای مهم و حیاتی خود را از آن‌ها انجام دهید و از سلامت و کیفیت خدمات اطمینان داشته باشید.

قانون کاتسا به روز رسانی شد/مهمترین برچسب، SDGT است/این برداشت غلط است
دنبال کنید

شرکت هاستینگ چه خدماتی دارد؟

همان طور که ذکر شد، خرید و نگهداری سخت افزارهای هاست وبسایت هزینه و علم بسیار بالایی می‌طلبد که بسیاری از کسب‌وکارها در انجام آن ناتوان هستند. شرکت هاستینگ نوعی کسب‌وکار است که تمام این سخت افزارها را خریداری و نگهداری می‌کند و با پیکربندی فضای ذخیره‌سازی هاست خود، آن را به چندین کسب‌وکار اجاره می‌دهد. امروزه تعداد زیادی شرکت هاستینگ در ایران فعالیت می‌کنند که افراد را در خرید بهترین هاست برای وردپرس و موارد مشابه دچار سردرگمی می‌کند. در ادامه برخی از بهترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی را به شما معرفی می‌‌کنیم.

بهترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی

شرکت‌های هاستینگ فراوانی در کشور ایران وجود دارد که همگی ادعای برتر بودن در حوزه هاستینگ وبسایت و سرور مجازی دارند. اما برای شناخت بهترین شرکت هاستینگ ایرانی، باید بررسی‌های فراوانی از هر نظر انجام داد تا به یک نتیجه قاطعانه رسید. در ادامه شما را با چند مورد از بهترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی را آشنا خواهیم کرد:

سون هاست

در حال حاضر بهترین شرکت هاستینگ ایرانی که می‌توان معرفی کرد، شرکت سون هاست است. شرکت سون هاست یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه است که خدماتی بی‌نظیر و باکیفیت دارد. بسیاری از کسب‌وکارها می‌توانند تمام خدمات هاستینگ مورد نیاز خود را به شرکت سون هاست بسپارند و از انجام شدن آن با بهترین کیفیت و بدون نقص اطمینان حاصل کنند. اگر از خود می‌پرسید که از کجا سرور مجازی بخریم، قطعا شرکت سون هاست بهترین گزینه برای شما است. این شرکت با مشهورترین برندهای ایران سابقه همکاری دارد و می‌توان آن را کاملا تضمین شده دانست.

بنده برده سیاست مداران نبوده ونیستم خواه اصولگرا خواه اصلاح طلب
دنبال کنید

ایران سرور

کسب‌وکارهای قدرتمند و قدیمی قطعا به دنبال هاستینگ و خدمات باکیفیتی هستند تا وبسایت خود را به بهترین نحو بالا بیاورند. شرکت ایران سرور بهترین گزینه برای این موارد است و می‌توان آن را یکی از برترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی نام برد. چرا که ایران سرور در حال حاضر قدیمی‌ترین شرکت فعال در حوزه هاستینگ است و تا به حال با بسیاری از برندهای معتبر ایرانی سابقه همکاری داشته است. دیجی‌کالا، اسنپ و شیپور از معروف‌ترین این موارد هستند. البته توجه داشته باشید که شرکت ایران سرور در مقابل خدمات باکیفیت خود، پرداختی نسبتا بالایی نیز از مشتریان طلب می‌کند.

نت افزار

آخرین موردی که از بهترین شرکت هاستینگ ایرانی معرفی خواهیم کرد، شرکت نت افزار است که اخیرا توانسته به خوبی در میان اولویت‌های ابتدایی مخاطبان جای بگیرد. به طوری که در حال حاضر بیش از ۸۰ هزار وبسایت ایرانی مهمان سرور مجازی و هاست موجود در شرکت نت افزار هستند و امروزه یک انتخاب بسیار عالی برای تمام کسب‌وکارها به شمار می‌رود. شرکت نت افزار به قدری از خدمات خود اطمینان دارد که ضمانت بازگشت وجه را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. یعنی اگر هرگونه کوتاهی و مشکلی در خدمات نت افزار وجود داشته باشد، مشتری می‌تواند سریعا هزینه پرداختی خود را پس بگیرد.

بهترین شرکت هاستینگ ایرانی کدام است؟

حال که به صورت کامل معنا و مفهوم هاست وبسایت را درک کردید و برترین شرکت‌‌های هاستینگ ایرانی را شناختید، قطعا به دنبال بهترین شرکت خدماتی برای خود خواهید بود. مواردی که معرفی کردیم، همگی خدمات باکیفیتی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اما اگر می‌خواهید مواردی را به عنوان اولویت‌های ابتدایی برایتان تعیین کنیم، شرکت سون هاست را پیشنهاد می‌کنیم. سعی کنید اولویت‌های خود را با همان ترتیبی که برایتان تعیین کردیم، در نظر بگیرید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi