شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مخالفان اجرای سد تنگ سرخ بویراحمد دست از تخریب بردارند

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: آنهایی که منتقد اجرای سد هستند خود بخشی از مجموعه اجرا کننده بودند و اگر امروز پس از ۱۱ سال از خواب بیدار شده اند و در حال شیطنت هستند باید بدانند که تمام اسناد در اجرای این سد موجود بوده و باید دست از شیطنت و تخریب بردارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65481
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۵۱

کرونا :

مخالفان اجرای سد تنگ سرخ بویراحمد دست از تخریب بردارند

مهدی روشنفکر روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دنا در بخش پاتاوه اظهار داشت: چنانچه در اجرای سد تنگ سرخ در ۱۱ سال سئوال می‌کردند شاید مخالف اجرای آن ‌بودم، اما اکنون پروژه در حال اجرا می‌باشد و مردم آن منطقه نسبت به زندگی تغییر ایجاد کردند و هزینه‌های زیادی در این سد صرف شده‌ است.

وی بیان کرد: ضروری است فرماندار دنا پروژه و طرح‌های عمرانی جدید تعریف کند و کمبودها و نواقص دیگر طرح‌ها را نیز جمع‌بندی کنند تا با قرار دادن آن در دستور کار برای جذب اعتبارات لازم در بودجه سال آینده نسبت به تکمیل و اخذ ردیف اعتباری برای انها تلاش شود.

روشنفکر عنوان کرد: زمانی که بودجه این استان برگشت داده می‌شد و مدیران وقت حرفی برای دفاع نداشتند گذشت و هم‌اکنون همان افراد در حال دسیسه و سنگ‌اندازی هستند.

وی ادامه داد: مدیران با تعامل نسبت به انجام امور همت کنند و تلاش کنند اعتبارات و بودجه‌های اختصاص یافته را که در شرایط فعلی مصوب شده جذب کنند و هیچ بهانه‌ای برای عدم جذب اعتبارات پذیرفته نیست.

روشنفکر تصریح کرد: در موضوع بیمارستان پاتاوه با توجه به اینکه سه بار در ادوار گذشته کلنگ‌زنی شده، امروز مسئول شبکه بهداشت شهرستان دنا و همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر از نهایی شدن احداث این بیمارستان داده‌اند.

سید فاضل پورخسرو بخشدار پاتاوه نیز گفت: در تمام روستاهای این بخش با مشکل آب مواجه هستیم.

وی افزود: پاتاوه همچون یک دهکده بوده و هیچ مبلمان شهری ندارد و نمایندگی بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در ان مستقر نشده است.

پورخسرو عنوان کرد: در زمان گذشته کلنگ بیمارستان زده شد اما همچنان بلاتکلیف مانده و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به صدور مجوز اقدام لازم را انجام نمی‌دهد در حالی که زمین آماده بوده و همیاری نیز از طرف مردم جمع آوری شده است.

مشروطه خواه ضد مستبد یا طرفدار حکومت خودکامه است
دنبال کنید

 پورخسرو ادامه داد: رسیدگی به وضعیت بافندگان صنایع دستی در بخش سادات محمودی، ایجاد بازارچه صنایع دستی و بیمه هنرمندان نیز می‌تواند کمک شایانی به توسعه و اشتغال منطقه کند و رسیدگی و حل مشکلات برای افتتاح جایگاه‌های سوخت بخش پاتاوه با توجه به موقعیت خاص و قرار گرفتن بر سر راه کریدور شمال به جنوب یکی از مطالبات اصلی مردم بخش پاتاوه است.

وی با بیان اینکه ارتقای ادارات بخش پاتاوه نیز از موارد لازم این بخش به شمار می‌رود، ادامه داد: در زلزله سال گذشته شهرستان دنا توجه آنچنانی به بخش پاتاوه نشد و در زلزله دوم منازل در بخش پاتاوه دچار آسیب شدند و نیازمند کار کارشناسی و رسیدگی لازم هستند.

بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا با جمعیتی افزون‌بر ۴۲ هزار نفر و دارا بودن روستاهای بزرگ از نبود زیرساخت‌ها اولیه رنج می‌برد. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi