پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۰ هزار میلیارد تومان درسفر رئیس جمهوری به کهگیلویه وبویراحمد تصویب شد

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر اخیر رئیس جمهوری به این استان ۲۱۷ پروژه تصویب و مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای آن ها مصوب شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65400
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

۲۰ هزار میلیارد تومان درسفر رئیس جمهوری به کهگیلویه وبویراحمد تصویب شد

به گزارش کرونا نیوز سید علی احمد زاده روز سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: مبادله بیشتر این موافقت نامه ها به استانداری ابلاغ شده و به زودی به دستگاه های اجرایی استان اعلام می شود.

وی افزود: به منظور اجرایی کردن تمامی مصوبات همه دستگاه های اجرایی باید پای کار بیایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تخریب مدیران در دولت پیشین، در استان ناخوشایند بوده و انتظار می رود همه نگاه ها در استان به سوی اتحاد، انسجام و در راستای کمک به توسعه استان باشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی نهم مهر ماه امسال به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود.

بیش از ۳۰ درصد افراد مبتلا به کرونا در استان دانش آموزان هستند

احمد زاده در ادامه سخنانش ابراز داشت: هم اینک بیش از ۳۰ درصد افراد درگیر بیماری کرونا در استان دانش آموزان هستند که می طلبد در خصوص بازگشایی مدارس استان تجدید نظر شود.

وی ادامه داد: از مجموع حدود ۲۰ شهر قرمز کشور ۲ شهر قرمز ( کهگیلویه و چرام) در این استان واقع شده و استان از لحاظ وضعیت کرونا شرایط خوبی ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدارس در شهرستان کهگیلویه به خاطر شرایط بد کرونایی تعطیل شدند و تا برگشتن به شرایط عادی تعطیل خواهند بود.

احمد زاده بیان کرد: آمار فزاینده فوتی ها در استان نگران کننده است و همه دستگاه های اجرایی برای کنترل شرایط موجود باید پای کار بیایند.

کاستی هایی در رسیدگی به ایثارگران در استان وجود دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نارضایتی های زیادی از طرف خانواده شهدا و ایثارگران استان در بحث توجه به ان ها از سوی بنیاد شهید و دیگر دستگاه های اجرایی وجود دارد.

دولت نیمه تعطیل در سال تولید و اشتغال
دنبال کنید

وی ادامه داد: در کانال ارتباطی با این خانواده ها و بنیاد شهید مشکل جدی وجود دارد و شکایت های زیادی از طرف این خانواده ها روزانه دریافت می کنیم.

احمد زاده بیان کرد: مسئولان باید در مراجعه فرزندان شهدا و ایثارگر حساس باشند و به مشکلاتشان رسیدگی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی جذب ها در ادارات و سهمیه های قانونی ایثارگران مد نظر باشد زیرا در این استان حداقل ها در بحث جذب ان ها رعایت نشده است.

وی ابراز داشت: ارائه تسهیلات و جذب خانواده ایثارگران باید اولویت دستگاه های اجرایی باشد.

احمد زاده تاکید کرد: در رفع مشکل فرزند شهید پرازیده غفلت صورت گرفت وگرنه مدیرکل پیشین بنیاد شهید استان در انجام سایر امور خوب عمل کرده بود.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi