شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه یاسوج: دولت با فساد و بی عدالتی مقابله جدی کند

یاسوج- کرونا نیوز- امام جمعه یاسوج گفت: دولت سیزدهم باید با بی‌عدالتی و فساد مبارزه جدی کند و حرف و عمل مسئولان در این زمینه یکی باشد .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63664
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

امام جمعه یاسوج: دولت با فساد و بی عدالتی مقابله جدی کند

به گزارش کرونا نیوز ، آیت الله  سید نصیر حسینی در خطبه های نماز این هفته یاسوج اظهار داشت: موضوع عذرخواهی مسئولان از ملت هم باید یکی دیگر از موضوعاتی باشد که در کشور نهادینه شود نباید مردم هزینه اشتباهات و ندانم کاری برخی مسئولان را بپردازند.

وی  با اشاره به روز مبارزه با استعمار انگلیس و شهادت رئیسعلی دلواری، بیان کرد: استعمارگران سال‌های متمادی خون مملکت را مکیدند، خون انسان‌ها پاک را به زمین ریختند و ثروت‌ها را به یغما بردند و امروز هم دست بردار نیستند.

آیت الله حسینی  همچنین با اشاره به سریال گاندو، افزود: سفارت انگلیس توطئه کرده و خبیث بوده است، فکر نکنیم که آمریکا و انگلیس خوب شده‌اند در ذات آنها خوبی نیست نطفه آن‌ها خراب است از خون انسان‌ها نوشیده‌اند و ثروت ملت‌ها را دزدیده‌اند و نمی‌شود به آنها اعتماد کرد.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: فردا شنبه روز تعاون است علاوه بر اینکه انسان به تنهایی باید مسیر خیر را حرکت کند باید در این مسیر نیز از دیگران دستگیری کرده و همه به کمک هم به کمک محرومین و فقرا بشتابند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع هیات دولت و رئیس جمهور اشاره کرد و اظهار داشت : موضوع عدالت محوری  مورد تاکید معظم له را باید جدی گرفت و در این زمینه تلاش کنیم زیرا حکومت اسلامی بدون عدالت معنایی ندارد و رواج بی عدالتی پایه حکومت دینی را لرزان می‌کند.

حسینی گفت: همه مردم باید خواهان و پایبند به عدالت باشند اگر مردم عدالت را نخواهند این مهم برقرار نخواهد شد حاکمیت همین مردم هستند و تا هنگامی که مردم به دنبال انصاف و عدالت نباشند در جامعه تحقق نخواهد یافت.

سند انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران تدوین شد
دنبال کنید

اینقدر خود کم بین نباشیم

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در خصوص انتخاب استاندار هم  گفت: چرا این قدر باید خود کم بین باشیم.

آیت الله حسینی با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص انتخاب استاندار بومی برای کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی می گویند نمی توانیم در درون استان نیرویی برای استانداری داشته باشیم این نمی‌توانیم را دشمن به ما القا کرده است.

وی افزود: امام و رهبری چه زجرها کشیدند تا این فکر القا شده از سوی استعمار را از ذهن ها خارج کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فکر خطرناک دیگر این است که می‌گوییم به توافق نمی‌رسیم، وقتی نیرویی برای استان در نظر گرفته می‌شود خیلی‌ها علیه او راه می‌افتند تا اجازه مدیریت ندهند این هم یکی از تفکراتی است که استعمارگران بر جای گذاشتند و همیشه می‌گفتند شما مسلمانان توانایی به توافق رسیدن ندارید.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi