دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه یاسوج : تغییر در سیاست های بانکی ضرورت دارد

یاسوج- کرونا نیوز- -نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت : باید در حوزه سیاست های بانکی یک تغییر جدی بمنظور کاهش بهره بانکی انجام گیرد تا شاهد رونق تولید و کاهش معضل بیکاری باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63471
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

امام جمعه یاسوج : تغییر در سیاست های بانکی ضرورت دارد

به گزارش کرونا نیوز،آیت الله  سید نصیر حسینی روز جمعه در  نماز جمعه این هفته یاسوج با گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی اظهار داشت : ربا ۲ نوع است یکی قرضی و دیگری معامله ای است، ربای قرضی این هست که کسی قرض به کسی بدهد و شرط کند بیشتر از آن را دریافت کند ولی ربا در اسلام حرام است در حالی که امروز ربا به شکل های گوناگون خودش را آشکار کرده است.

وی افزود: وضعیت بانک ها آنگونه که باید نیست، در اسلام همه چیز مشخص است،امروز می بینیم ربا چه مشکلاتی ایجاد می کند، منجر به تورم ، بیکاری و ورشکستگی بنگاه های تولیدی می شود و لذا متولیان امر باید کاری کنند که مسائل بانکی بر مردم فشار نیاورد.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: بانک ها باید  در کنار ایجاد بستر ها به تولید کننده کمک کنند و نگذارند که فعالان اقتصادی به مرز ورشکستگی برسند.

آیت الله  حسینی به قیمت های بازار به ویژه دارو اشاره کرد و گفت: مسئولان باید پاسخگو باشند و مدیران تا لحظه آخر مسئولیتشان وظیفه دارند کار کنند اینکه بگوییم دولت تغییر کرده و کار را رها کنیم این خیانت است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi