چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار: نکات بهداشتی در باشگاه‌های ورزشی بویراحمد رعایت نمی‌شود

کرونا نیوز – یاسوج – فرماندار بویراحمد گفت: فعالیت باشگاه‌های ورزشی این شهرستان پشت درهای بسته بدون توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی بیشترین آسیب را وارد می‌کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63436
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

فرماندار: نکات بهداشتی در باشگاه‌های ورزشی بویراحمد رعایت نمی‌شود

به گزارش کرونا نیوز، مجید احمدی فرماندار روز پنجشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد ، اظهار داشت: در این باشگاه ها تهویه مناسب وجود ندارد و این موضوع باعث گسترش ویروس کرونا می شود.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان به لحاظ بیماری کرونا قرمز است، افزود: رعایت دستور العمل های بهداشتی بین بازاریان و اصناف مطلوب است و مردم باید از حضور غیر ضروری در خیابان ها و مراکز خرید خودداری کنند.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: اگر مردم وضعیت بیمارستان شهید جلیل یاسوج را ببینند، متوجه خواهند شد که اوضاع در شهرستان بویراحمد بحرانی است و جایی برای بستری بیماران کرونایی وجود ندارد.

احمدی عنوان کرد: اولویت ما سلامت مردم است و  با هر کسی که بخواهد با سهل انگاری و ندانم کاری سلامت مردم را به خطر بیندازد، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
وی ابراز داشت مسئولان و دستگاه‌ها همکاری لازم را با هم داشته باشند زیرا  اگر همکاری و مشارکت همه مسئولان و مردم نباشد، نمی‌تواند جلوی گسترش این ویروس را گرفت.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: در اغلب نانوایی‌های بویراحمد از ماسک استفاده نمی‌کنند که رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در بین کارگران نانوایی‌ها خطرات زیادی را به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: ویروس کرونا خطرناک‌تر از هر زمان دیگر در حال شیوع و جان گرفتن هموطنان مان است، مردم از تجمع و حضور در مکان‌های تفریحی و قبرستان‌ها پرهیز کنند.
 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi