جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه یاسوج :مسئولان به فکر ارایه خدمات مطلوب تر به مردم باشند

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به سالروز شهادت رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت ( ۲ تا ۸ شهریور ماه)، گفت: مسئولان کشور و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با الگو گیری از این ۲ شهید به فکر ارایه خدمات بیشتر و مطلوب تر به مردم باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63282
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

امام جمعه یاسوج :مسئولان به فکر ارایه خدمات مطلوب تر به مردم باشند

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: دولت نظام جمهوری اسلامی زیر سایه ولایت فقیه کار می‌کند و ثواب کار در این نظام بسیار بالاست.

وی افزود: در جمهوری اسلامی زیر سایه ولایت فقیه کار کردن ثواب زیادی دارد و منحرف شدن و گناه کردن نیز عقوبت خواهد داشت چرا که نباید نظام اسلامی را ناکارآمد کرد و اگر نظام ناکارآمد شد اسلام زیر سوال می‌رود.

امام جمعه یاسوج با اشاره به روز اول شهریور ماه، زادروز حکیم شیخ الرئیس ابوعلی سینا، و روز پزشک تاکید کرد: این روز را به همه این عزیزان به خصوص در شرایط سخت کرونا تبریک می گوییم.

وی ادامه داد: بسیاری از آن ها شهید خدمت شدند و برای دفاع از سلامت و جان مردم هستی خود را فدا کردند.

آیت الله حسینی با بیان اینکه مردم باید دستورات و پروتکل‌های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند، تصریح کرد: گونه‌های وحشی ویروس به میدان می‌آید و عادی انگاری کاری بسیار خطرناک است و باید هوشیار باشیم.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi