سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

واکنش نماینده گچساران و باشت به خرابی دستگاه سی‌تی‌اسکن گچساران

سیدناصر حسینی‌پور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پس ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، در واکنش به مشکل کنونی خرابی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید رجایی گچساران اظهار کرد: پیام‌ها و گزارشاتی در ارتباط با مشکل پیش‌آمده و خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید رجایی به عنوان تنها دستگاه موجود شهر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63227
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

کرونا :

واکنش نماینده گچساران و باشت به خرابی دستگاه سی‌تی‌اسکن گچساران

سیدناصر حسینی‌پور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پس ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، در واکنش به مشکل کنونی خرابی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید رجایی گچساران اظهار کرد: پیام‌ها و گزارشاتی در ارتباط با مشکل پیش‌آمده و خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید رجایی به عنوان تنها دستگاه موجود شهر در همان ساعات اولیه به دستم رسید.
لازم است در این ارتباط نکاتی را به سمع و نظر همشهریانم برسانم.

وی افزود: طبیعی است دستگاهی با این حجم از کار و نُرم جمعیتی بالای شهرستان، دچار مشکل شود. دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید رجایی گچساران ساعت ۲۵ دقیقه بامداد روز سه‌شنبه از کار افتاد که بلافاصله مورد خطای مذکور به اطلاع کارشناس فنی شرکت تجهیزات پزشکی پارس رسانده شد و بنده همان ساعت اولیه اطلاع پیدا کردم و با مسئولان امر تماس گرفتم.

حسینی‌پور عنوان کرد: با بررسی موضوع ایراد دستگاه، آسیب به ژنراتورهای ولتاژ و پمپ اعلام گردید و اینجانب تاکید بر تهیه و تعمیر هر چه سریعتر دستگاه را داشتم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آقای دکتر ملک‌پور و مسئول بخش تجهیزات پزشکی دانشگاه از هیات امنای ارزی و ریالی وزارت بهداشت، دلسوزانه پیگیری‌های لازم را بعمل آوردند و قطعه مذکور خریداری و طبق قرار ساعت ۱۵ روز چهارشنبه باید تحویل نماینده دانشگاه گردیده و با پرواز تهران _ شیراز به گچساران منتقل و شرکت تجهیزات پزشکی پارس در نزدیک‌ترین زمان ممکن جهت رفع نقص و راه‌اندازی اقدام نماید.

حسینی‌پور با اشاره به لزوم افزایش دستگاه‌ها و تجهیزات ضروری پزشکی به لزوم نصب هرچه سریع‌تر سی‌تی‌اسکن بیمارستان نرگسی اشاره کرد و گفت: در ارتباط با دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان نرگسی که موافقت و مجوز آن از طریق هیات امنای ارزی وزارتخانه صادر گردیده است، در مجلس با وزیر بهداشت و درمان صحبت‌های لازم انجام شد، همچنین با معاون پارلمانی وزیر و دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت مکاتبه لازم صورت گرفت و تلفنی صحبت کردم و قرار است هفته آینده نیز با ایشان دیداری داشته باشم.

تیم فوتبال برق نوین شیراز در گچساران به آرزویش رسید
دنبال کنید

وی تاکید کرد: با جدیت تمام پیگیر استقرار این دستگاه در بیمارستان نرگسی گچساران هستیم تا این اشکال مرتفع گردد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اقدامات ضروری با توجه به مشکل فعلی سی‌تی اسکن گچساران گفت:
با توجه به مشکل پیش‌آمده آمبولانس به صورت رایگان در اختیار بیماران اورژانسی برای رفت و برگشت به بهبهان برای تهیه سی‌تی‌اسکن تا رفع اشکال دستگاه قرار گرفته است و من بر مسائل و مشکلات شهرم اشراف کامل دارم.

وی یادآور شد: وضعیت بیماری کرونا در گچساران نسبت به دیگر شهرستان‌های همجوار در شرایط مناسب‌تری قرار دارد.

حسینی‌پور افزود: از روز گذشته تاکنون مجموع بیماران بستری شده از ۱۴۱ نفر به ۱۰۷ نفر کاهش پیدا کرده‌اند به گونه‌ای که اکنون ۴۰ نفر از بیماران شهرستان باشت و ۱۰ بیمار از زیدون در گچساران بستری هستند. (آمار ارائه شده از مسئولین امر)

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی شیطنت‌ها توسط برخی بیماران سیاسی تصریح کرد: مردم شیطنت‌ها و بی‌تقوایی‌های شکست‌خوردگان سیاسی را در عرصه رسانه خوب می‌شناسند، کسانی که با کوچک‌ترین مسئله عادی که در هر شهری اتفاق می‌افتد. فریاد و هوار راه می‌اندازند و نماینده و فرماندار و مسئولین بخش سلامت استان و شهرستان (که با تمام وجود پای کار هستند) را مقصر معرفی می‌کنند و به دنبال اثبات خود و نفی دیگران و انکار خدمات نظام جمهوری اسلامی‌اند.

وی ادامه داد: این دوستان دست از بی‌تقوایی و شیطنت برداشته و با مردم روراست و صادق باشند، عوامل همین ورشکستگان سیاسی در بیمارستان شهید رجایی گچساران از بیماری می‌خواهند روی زمین دراز بکشد تا از وی عکس بگیرند و چهره بیماری در شهر را سیاه نشان داده و خوراک رسانه‌ای برای تخریب امثال بنده ولی در واقع نظام اسلامی را فراهم نمایند.

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با فرماندارگچساران
دنبال کنید

حسینی‌پور در پایان افزود: آقایانی که سال‌ها حاکم بودند مگر نمی‌دانستند شهرستان گچساران فقط دارای یک‌دستگاه سی تی‌اسکن است و هر لحظه ممکن است این دستگاه با مشکل فنی روبرو شود، چرا هیچ اقدامی برای اضافه نمودن یک دستگاه دیگر تا به امروز و تا پایان این دولت بعمل نیاوردند.

برای تمامی بیماران عزیز آرزوی بهبودی کامل را از درگاه خداوند آرزومندم. انشالله بتوانیم در خدمت به مردم یابنده رضای خلق و خالق باشیم…

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi