جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های سه گانه قهرمانی کشور دوم شد

یاسوج – کرونا نیوز – رییس هیأت سه گانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیدین لوا ورزشکار رده سنی نوجوان این استان در رشته اسپرینت (مسافت کوتاه) رقابت های سه گانه قهرمانی کشور عنوان دوم را کسب کرد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63213
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۵

کرونا :

ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های سه گانه قهرمانی کشور دوم شد

آتیلا لوا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این دوره از رقابت ها در بخش آقایان، به مدت یک روز و در رده های سنی  نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی برگزار شد. 

وی افزود: ۷۰ ورزشکار از سراسر کشور در این رقابت ها حضور داشته و در ۲ بخش انفرادی و تیمی با رعایت کامل نکات بهداشتی به مصاف یکدیگر رفتند. 

رییس هیأت سه گانه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بخش انفرادی رده سنی نونهالان صدرا ابراهیمی از آذربایجان شرقی اول شد،  محمدمعین قاسمیان فرد از زنجان عنوان دوم را کسب کرد و کیارام کیانی از کردستان نیز به مقام سوم دست یافت. 

لوا عنوان کرد: در بخش تیمی این رده سنی آذربایجان شرقی اول شد، کردستان عنوان دوم را کسب کرد و زنجان نیز به مقام سوم دست  یافت. 

وی ابراز داشت: در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان مهدی آقایی از زنجان اول شد، آیدین لوا از کهگیلویه و بویراحمد عنوان دوم را کسب  کرد و آرین مرادی از کردستان نیز به مقام سوم دست یافت. 

رییس هیأت سه گانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش تیمی این رده سنی آذربایجان شرقی اول شد، زنجان عنوان دوم را کسب کرد و کردستان نیز به مقام سوم دست یافت. 

لوا اظهار داشت: در بخش انفرادی رده سنی جوانان محمدیاسر سجاد از اصفهان اول شد و پوریا شامی و مهدی انصاری هر ۲ از زنجان نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند. 

وی افزود: در بخش تیمی این رده سنی زنجان اول شد، آذربایجان شرقی عنوان دوم را کسب کرد و اصفهان نیز به مقام سوم دست یافت. 

متولیان فرهنگی استان نگذارند خفاشان شب با آبرو و حیثیت افراد بازی کنند
دنبال کنید

لوا بیان کرد: در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان علی رضوانی از سمنان اول شد، امین سقایی از چهارمحال و بختیاری عنوان دوم را کسب  کرد و مهدی سلیمی پور از تهران نیز به مقام سوم دست یافت. 

وی عنوان کرد: در بخش تیمی این رده سنی اصفهان اول شد، زنجان عنوان دوم را کسب کرد و آذربایجان شرقی نیز به مقام سوم دست  یافت. 

رشته اسپرینت (مسافت کوتاه) ورزش سه گانه شامل ۷۵۰ متر شنا، ۲۰ کیلومتر دوچرخه‌ سواری و پنج کیلومتر دوومیدانی است. 

بیش از ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi