سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تجلیل شهردار دوگنبدان از خبرنگاران گچسارانی

مسعود ظفری عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران گچسارانی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: قلم و اخباری که امروز خبرنگاران منتشر می‌کنند به نوعی غذای روح انسان و افکار عمومی است. وی افزود: انتشار اخبار و رویدادها همان نیاز و خوراکی است که جامعه به آن نیاز دارد، اخباری براساس واقعیات، امانتداری و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63066
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵

کرونا :

تجلیل شهردار دوگنبدان از خبرنگاران گچسارانی

مسعود ظفری عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران گچسارانی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: قلم و اخباری که امروز خبرنگاران منتشر می‌کنند به نوعی غذای روح انسان و افکار عمومی است.

وی افزود: انتشار اخبار و رویدادها همان نیاز و خوراکی است که جامعه به آن نیاز دارد، اخباری براساس واقعیات، امانتداری و نقد منصفانه.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: در موضوع تجلیل از خبرنگاران باید بگویم بعضی فکر می‌کنند من از خبرنگارانی که از من انتقاد می‌‌کنند، بدم می‌آید اما اینگونه نیست من در ابتدا دست خبرنگاری را می‌بوسم که از من انتقاد منصفانه کرده و به نوعی کمک کار من بوده را می‌بوسم و احترام کسانی که از من حمایت داشته‌اند و بازوی من در امورات بوده‌اند را نیز دارم.

ظفری عنوان کرد: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و من از زحمات چهارساله آنها در امر اطلاع‌رسانی تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه در کنار ما باشند.

در پایان این جلسه کوتاه که با حضور غلامرضا شکوهی رئیس شورای شهر دوگنبدان و حسام رحمانی معاون شهردار دوگتبدان برگزار شد، لوح تقدیر و هدایایی به خبرنگاران اهدا شد.

تجلیل شهردار دوگنبدان از خبرنگاران گچسارانی 4 تجلیل شهردار دوگنبدان از خبرنگاران گچسارانی 5

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi