پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه یاسوج: دشمنان اقدام به بزرگنمایی مشکل آب خوزستان کردند

یاسوج – کرونا نیوز – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اقدام به سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکل کمبود آب آشامیدنی استان خوزستان کردند.  

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62551
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: اجتماع عده ای از مردم و استفاده از اسلحه در این فضیه آرامش و امنیت استان خوزستان را تا اندازه  ای خدشه دار کرد. 

وی افزود: قرار نیست در هر نقطه ای از کشور که مشکلی ایجاد شد برخی ها با در دست گرفتن سلاح نظم و امنیت عمومی را مختل کنند.  

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: گاهی اوقات ممکن است مسئولان اجرایی در برخی زمینه ها کوتاهی کنند اما دلیل ندارد که عده ای با حضور در خیابان ها و بکارگیری اسلحه مدافعان امنیت را به شهادت برسانند. 

آیت الله حسینی با اشاره به پنجم مردادماه سالروز عملیات مرصاد در سال ۱۳۶۷، عنوان کرد: گروهک منافقان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۱۷ هزار ایرانی را ترور کرده و به شهادت رسانده اند. 

وی ابراز داشت: علاوه بر این نیز منافقان با یاری دادن صدام حسین در قتل عام شیعیان کشور عراق نقش ایفا کردند. 

 امام جمعه یاسوج گفت: اولین آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پنجم مردادماه ۱۳۵۸ به امامت آیت الله طالقانی در تهران اقامه  شد. 

آیت الله حسینی اظهار داشت: نماز جمعه به عنوان دژ مستحکم دین مبین اسلام موجب وحدت، همدلی و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان و خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان می شود.   

وی افزود: مسلمانان با شرکت در آیین نماز جمعه علاوه بر اطلاع از مسائل دینی و عقیدتی از امور روز جامعه در ابعاد مختلف نیز آگاه می شوند. 

امام جمعه موقت یاسوج: آمریکا همواره در حال غارت منابع دیگر کشورها است 
دنبال کنید

امام جمعه یاسوج بیان کرد: یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با معضل بیکاری در کشور و این استان گسترش روزافزون آموزش های فنی و حرفه ای به جوانان جویای کار است. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: آلودگی صوتی و تیراندازی در برخی تالارهای عروسی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در شهر یاسوج مرکز این استان آرامش را از مردم سلب کرده و لازم است که متولیان امر برای رفع آن اقدام های لازم را انجام دهند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi