جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت تا آخرین ساعات کاری برای خدمت به مردم پای کار است

یاسوج- کرونا نیوز- معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور، همه مسوولان تا ساعات پایانی دولت دوازدهم برای خدمت به مردم پای کار هستند و مدیران نباید احساس سستی کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62374
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

دولت تا آخرین ساعات کاری برای خدمت به مردم پای کار است

به گزارش کرونا نیوز، حسینعلی امیری روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: کمک های لازم به آیت الله ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری منتخب خواهد شد و در زمان استقرار دولت سیزدهم اطلاعات صادقانه در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه برخی مواقع سرمایه ها و فرصت ها صرف حواشی می شود افزود: مسیر همدلی و همراهی باید افزایش یابد.

امیری تاکید کرد: هم اینک کشور درگیر موج پنجم کروناست این درحالی است که با تلاش های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مدیران و همراهی مردم، این استان موج های قبلی را با چالش های کمتری طی کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری ابراز داشت: اقدامات خیلی خوبی در زمینه مبارزه با کرونا صورت گرفته و آمار مرگ و میر کرونایی در این استان پایین است.

امیری بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به اینکه زیرساخت های قوی در استان وجود نداشت با این حال کارهای مطلوبی انجام گرفته است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری تاکید کرد: پیشبرد کارها در استان به دلیل تلاش ها و هماهنگی های استاندار، نمایندگان مجلس و مسوولان شتاب گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با توجه به عنایت ویژه رئیس جمهوری به این استان، حسینعلی امیری به عنوان مقام معین در خصوص مقابله با بیماری کرونا ‌و اقتصاد مقاومتی معرفی شد.

حسین کلانتری ابراز داشت: دستاورد های اخیر استان در پیشرفت طرح های اقتصاد مقاومتی و بیماری کرونا به دلیل تلاش و پیگیری مقام معین و دولت، وزارتخانه ها و دیگر سازمان ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مردم استان شهد شیرین خدمات نظام و دولت را چشیده اند و هم اینک نیز طرح های متعددی در حوزه های مختلف در حال انجام است.

آقای آشنا! روزهای سخت شروع شده است..
دنبال کنید

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: این مردم در دوران هشت ساله جنگ بیشترین سهم مشارکت را داشته اند و حتی در انتخابات نیز همیشه مشارکت چشمگیری دارند که جزو رتبه های نخست کشور بوده اند.

وی ادامه داد: توجه ویژه به پروژه های در حال اجرای این استان سبب توسعه و شکوفایی استان خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بسیار خوبی دارد و تاکنون خدمات ارزشمندی صورت گرفته است اما این تلاش ها باید ادامه یابد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi