جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پنج هزار میلیارد ریال اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

گچساران- کرونا نیوز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای استان در نظر گرفته شده که بزودی ابلاغ و بین شهرستان های استان توزیع خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62227
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

پنج هزار میلیارد ریال اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

علی شهابی نسب  روز  شنبه در حاشیه نسشت کمیته برنامه ریزی گچساران در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز افزود: در بودجه ۱۴۰۰ به موضوع محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار به صورت ویژه توجه شده است.

وی اظهار داشت:۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی از منابع مختلف امسال به طرح های عمرانی این استان اختصاص یافته در حالی که این میزان اعتبار سال گذشته ۹ هزارو ۳۵۰ میلیارد ریال بوده است.

شهابی نسب گفت: از محل اعتبارات ملی ۳۶۰ میلیارد ریال به طرح های هادی روستایی استان اختصاص داده شده که سهم گچساران بزودی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: سه هزار میلیارد ریال اعتبار ملی امسال برای اجرای هفت طرح ملی شهرستان گچساران در نظر گرفته شده است.

شهابی نسب بیان کرد: از این میزان اعتبارات ملی ۴۱۰ میلیارد ریال برای باند دوم جاده بابا میدان -گچساران- بهبهان – خیرآباد و دهدشت، ۳۰۰ میلیارد ریال به محور گناوه دوگنبدان، ۵۵۰ میلیارد ریال به راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهار بیشه – امامزاده جعفر (ع)و میشان – باباکلان – چرام و یکهزار و ۲۸۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به دشت امامزاده جعفر، خان احمد، لیشتر و ساماندهی رودخانه باشت و دیل و نیمدور در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: ۲۹۰ میلیارد ریال از این اعتبارات همچنین برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهرهای دوگنبدان و باشت، ۱۰۰ میلیارد ریال به آبرسانی شهر دوگنبدان و ۱۰۰ میلیارد ریال به ساخت بیمارستان جایگزین شهید رجایی گچساران  از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

وی افزود: اعتبارات ابلاغی در شورای برنامه ریزی توسعه استان هفت هزارو ۶۲۰ میلیاردو ریال بوده که از این میزان یک هزارو ۸۵۰ میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی گچساران امروز شنبه توزیع شد.

راه‌اندازی مجدد قدیمی‌ترین استخر یاسوج پس از سال‌ها رکود
دنبال کنید

شهابی نسب ادامه داد:  این میزان اعتبارات از منابع مختلف از جمله استانی ، سه درصد نفت و گاز، قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، مالیات برارزش افزوده، آب روستایی و راه روستایی تامین شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته اعتبارات استانی شهرستان گچساران برای اجرای طرح های عمرانی یکهزارو ۱۴۰ میلیارد ریال بود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi