پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر به اصفهان و شیراز رزرو هتل سفرهای گالیور

سفر به شهر اصفهان جذاب و اقامت در هتلی عالی و مشرف به زیبایی های طبیعی رودخانه زاینده رود سفر را هیجان انگیزتر می کند. از این رو ، هتل چهار ستاره آسمان اصفهان چنین شانس خوبی را ایجاد می کند. این هتل با مساحت ۹۰۰ متر تاسیس شده و با ۴۰ متر ارتفاع و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62161
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

کرونا :

سفر به اصفهان و شیراز رزرو هتل سفرهای گالیور

سفر به شهر اصفهان جذاب و اقامت در هتلی عالی و مشرف به زیبایی های طبیعی رودخانه زاینده رود سفر را هیجان انگیزتر می کند. از این رو ، هتل چهار ستاره آسمان اصفهان چنین شانس خوبی را ایجاد می کند. این هتل با مساحت ۹۰۰ متر تاسیس شده و با ۴۰ متر ارتفاع و ۱۳ طبقه پذیرای میهمانان و مسافران اصفهان است که امکانات اقامتی کاملی را ارائه می دهند.

 

این هتل با توجه به آخرین استانداردهای بین المللی ساخته شده است ، بیش از ۱۰۰ اتاق کاملاً مجهز و مشرف به چشم انداز تماشایی شهر را در خود جای داده است. هتل در یک فضای دوستانه و با کادری مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان در رستوران ها و کافی شاپ هایی است که با زیبایی طراحی شده اند و انواع مختلفی از غذاهای ملی و بین المللی ، نوشیدنی ها و دسرها را سرو می کنند. همچنین ، این هتل شامل یک رستوران گردان مشهور است که نمایی زیبا از شهر تاریخی را ارائه می دهد.

هتل در کنار رودخانه زیبای زاینده رود ، نزدیک پل های تاریخی سی و سه و خواجو و در فاصله کمی از مرکز شهر ، بسیاری از مکان های تاریخی و مکان های جالب گردشگری ، برای بازدیدکنندگان و رزرو هتل اصفهان به اندازه کافی مناسب است. اصفهان.

شرح

اگر به اصفهان سفر می کنید و می خواهید در هتلی تازه ساخته شده در نزدیکی بناهای تاریخی معروف شهر ، به ویژه میدان نقش جهان و مسجد جامع اقامت داشته باشید ، هتل چهار ستاره آوین اصفهان با امکانات کامل انتخاب خوبی است.

 

این هتل شامل امکانات رفاهی رضایت بخشی است که نیازهای مهمانان آن را شامل می شود ، از اتاق های مختلف با طراحی زیبا مانند اتاق های یک نفره ، دونفره ، سه تخته و چهار تخته تا رستوران و کافه که غذاها و نوشیدنی های مختلف را در یک محیط آرامش بخش ارائه می دهد.

باید به گونه‌ای عمل کنیم که اگر خدمت نکردیم حداقل خیانت هم نکنیم
دنبال کنید

 

همچنین هتل دارای سالن های کنفرانس و جلسات ، لابی ، غرفه گردشگری ، فروشگاه صنایع دستی ، اتاق ماساژ و باشگاه بدنسازی است که مهمانان می توانند اوقات خوشی را داشته باشند.

 

این مزیت برای کسانی که در اینجا اقامت دارند فرصت گشت و گذار و خرید است زیرا در مجاورت میدان نقش جهان و بازار بزرگ است که بازدیدکنندگان می توانند با معماری فوق العاده آشنا شوند و سوغاتی های ارزشمند اصفهان را خریداری کنند.

هتل زنده رود در مجاورت اماکن مشهور تاریخی اصفهان مانند میدان نقش جهان ، مسجد جامع اصفهان ، پل خواجو واقع شده است. هتل با کادری متخصص و آموزش دیده آماده میزبانی از میهمانان عزیز می باشد.

بنای تاریخی معروف نزدیک هتل میدان نقش جهان ، مسجد جامع اصفهان ، پل خواجو و هشت بهشت است. این هتل به نمایشگاه بین المللی اصفهان و باغ گل نزدیک است.

هتل شیخ بهایی اصفهان از سال ۲۰۰۹ شروع به کار کرد. این هتل در خیابان چهار باغ عباسی واقع شده است که دارای ۴۰۰ سال قدمت است. هتل شیخ بهایی یکی از هتل های جذاب و زیبا در اصفهان است که مطابق با استانداردهای جهانی هتل ساخته شده است. هتل شیخ بهایی نیز با فاصله کمی از اماکن تاریخی و منظره های جذاب اصفهان از موقعیت خوبی نیز برخوردار است. رستوران بام هتل و رستوران معمولی هر دو نمایی از شهر تاریخی اصفهان را ارائه می دهند. ارائه خدمات بی نقص و با کیفیت همیشه از امتیازات این هتل بوده است.

هتل ساسان در قلب شیراز واقع شده است ، بنابراین اگر از هتل بیرون بروید می توانید از جاذبه های مختلف شهر مانند مسجد و بازار وکیل ، ارگ کریمخان و باغ ارم دیدن کنید. به عنوان یک هتل سه ستاره ، هتل چیزهای زیادی برای ارائه دارد ، همه واحدهای این هتل به خوبی مبله و تمیز هستند. آنها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، حمام اختصاصی ، میز کار و فضای نشیمن هستند. صبحانه رایگان نیز مانند سایر هتل ها برای میهمانان در دسترس است. شما نیازی به نگرانی در مورد زبان خود ندارید زیرا کارکنان می توانند انگلیسی را بسیار خوب صحبت کنند. نزدیک بودن به فرودگاه ، مراکز خرید و تخت جمشید که یکی از زیباترین جاذبه های شیراز است از دیگر مزایای اقامت در این هتل و رزرو هتل شیراز در این هتل است.

روش تشخیص سکته قلبی توسط بهترین متخصص قلب چگونه است؟
دنبال کنید

هتل رز ریحان یکی از جدیدترین هتل های سه ستاره شیراز است. در ۶ طبقه با ۲۴ اتاق ساخته شده است. هر یک از اتاقهای این هتل به مبلمان مدرن ، آشپزخانه مجزا ، تلفن ، تلویزیون ، فضای نشیمن و سایر امکانات مجهز است. از جمله مزایای اقامت در این هتل ، می توانم فضای دلنشین و راحتی ، امکاناتی مانند سونا ، استخر شنا ، ماساژ و باشگاه بدنسازی را نام ببرم. خوب ، شما می توانید بعد از یک روز طولانی در کافه هتل رز ریحان یک فنجان قهوه برای خود نوش جان کنید. نزدیک بودن به مناطق مختلف تاریخی شهر مزیت دیگر اقامت در این هتل است.

هتل کیش هلیا

شرح:

هتل چهار ستاره هلیا در مکانی کاملاً مناسب در جزیره خوب کیش واقع در فاصله کمی از دریا و مراکز خرید بزرگ واقع شده است و محل اقامت آرامش بخشی را برای تعداد زیادی از مهمانان داخلی و خارجی فراهم می کند. این هتل یکی از بهترین هتل های کیش است

امکانات:

هتل مجهز به انواع امکانات و خدمات رفاهی از جمله اتاق های تزئین شده زیبا ، رستوران زیبا با انواع غذاها و نوشیدنی ها ، لابی خارق العاده ، کافه و فضای سبز با صدای دلپذیر آبنماها ، مهمان خاطره انگیزی را به مهمانان خود ارائه می دهد. پرسنل مجرب ، پیشخوان گردشگری ، اتومبیل اجاره ای و ترانسفر فرودگاهی از دیگر مزایای آن است.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi