جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خرید تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی از تهران تجهیز

اگر به دنبال خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی نظیر مخلوط کن صنعتی و یا دستگاه آب هویج گیر صنعتی برای راه اندازی یک کافی شاپ مجهز هستید و یا می‌خواهید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مربوط به رستوران و یا کافه تریای فعلی خود را تغییر دهید و مدرن‌تر و کاربردی‌تر از گذشته کنید باید قبل از هر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62026
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

کرونا :

خرید تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی از تهران تجهیز

اگر به دنبال خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی نظیر مخلوط کن صنعتی و یا دستگاه آب هویج گیر صنعتی برای راه اندازی یک کافی شاپ مجهز هستید و یا می‌خواهید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مربوط به رستوران و یا کافه تریای فعلی خود را تغییر دهید و مدرن‌تر و کاربردی‌تر از گذشته کنید باید قبل از هر چیز، برند، کیفیت، نوع کاربرد، ابعاد و قیمت این تجهیزات را مورد بررسی قرار دهید. آشنایی با این نکات در هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شما کمک می‌کند تا انتخابی صحیح‌تر و مقرون به صرفه‌ای داشته باشید و کسب و کار پر رونقی را تجربه کنید.

خرید تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی از تهران تجهیز 5

در صنعت رستوران داری و کافی شاپ داشتن تجهیزات و لوازم حرفه‌ای می‌تواند به موفقیت و رونق کسب کار شما کمک کرده و سوددهی بالایی را برای شما ایجاد کند. تجهیزات کافی شاپ به طور کلی در دو دسته قرار می‌گیرند. اولین دسته تجهیزات صنعتی و بزرگ نظیر اسپرسو صنعتی، دستگاه مخلوط کن صنعتی، دستگاه آب هویج گیر صنعتی و… و دسته دوم تجهیزات جانبی نظیر تخته کار، ناک باکس و… هستند. هر کدام از این تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسته به نوع نیاز از سوی مشتریان خریداری می‌گردند. دستگاه آب هویج گیر صنعتی و مخلوط کن صنعتی از جمله تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند که در بسیاری از رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از ملزومات اصلی این مراکز به شمار می‌آید. این تجهیزات به رستوران دارها و کافه تریاها کمک می‌کند تا نوشیدنی‌های خوشمزه و دسرهای با کیفیت بالا تهیه کنند.

شما می‌توانید این تجهیزات را از فروشگاه‌های معتبری همچون تهران تجهیز تهیه کنید تا خریدی با صرفه و بدون ریسک را تجربه نمایید. کلیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی موجود در تهران تجهیز از جمله تمامی تجهیزات مربوط به کافی شاپ‌ها را می‌توانید در وبسایت فروشگاهی این شرکت مشاهده کنید و با کمی مطالعه و بررسی در مورد کیفیت، نوع برند و قیمت هر محصول، بهترین ابزار را برای صنعت خود تهیه نمایید. در ادامه به معرفی دو نمونه از تجهیزات آشپزخانه صنعتی موجود در تهران تجهیز خواهیم پرداخت پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.

دستگاه آب هویج گیر صنعتی

از جمله تجهیزات آشپزخانه صنعتی پر کاربرد در صنعت هتل‌داری، رستوران‌داری و کافی شاپ دستگاه آب هویج گیر صنعتی است این دستگاه وسیله‌ای مناسب برای آب گیری هویج در حجم بالا است این دستگاه به شما کمک می‌کند در کمترین زمان بدون صرف هزینه زیاد به مقدار بسیار زیاد آب هویج تولید کنید. بازدهی دستگاه آب هویج گیر صنعتی به دو عامل ظرفیت و قدرت موتور بستگی دارد. هر مقدار که مخزن دستگاه بزرگ‌تر باشد به همان نسبت مقدار آب هویج بیشتری می‌توان تولید کرد.

سیاستهای کلی به قانون تبدیل نمی‌شود/میخواهند ریسمان ولایت قطع شود
دنبال کنید

موتور این نوع از تجهیزات آشپزخانه صنعتی از یک اسب بخار تا دو و نیم اسب بخار متغییر است. دستگاه آب هویج گیر صنعتی به انواع آب هویج گیر رومیزی، آب هویج گیر ایستاده، آب هویج گیر فروشگاهی و آب هویج گیر سلف سرویس تقسیم می‌شود. در انواع پیشرفته دستگاه آب هویج گیر صنعتی تیغه بکار رفته در آن به شکل دو رج شیار طراحی شده است که باعث بازدهی بالای دستگاه می‌شود به طوری که در یک بازه زمانی کوتاه حجم بالایی از هویج را می‌توان آبگیری کرد.

خرید تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی از تهران تجهیز 6

در هنگام خرید این نوع از تجهیزات آشپزخانه صنعتی حتماً به نوع عملکرد دستگاه، برق مصرفی آن، سرعت چرخش تیغه‌ها، ظرفیت مخزن و قدرت موتور آن توجه کنید تا مطلوب‌ترین دستگاه را برای صنعت خود تهیه نمایید. برخی از انواع دستگاه آب هویج گیر صنعتی، مجهز به دیسک گریتینگ مرکزی هستند که باعث می‌شود با سرعت عمل بالاتری میوه‌ها به تیغه دستگاه برخورد کنند. در برخی از دستگاه‌ها نیز امکان تنظیم سرعت موتور وجود دارد که این نوعی مزیت و ویژگی نسبت به سایر دستگاه‌ها محسوب می‌گردد. از انواع دستگاه آب هویج گیر صنعتی موجود در فروشگاه تهران تجهیز می‌توان به دستگاه آب هویج گیری سیدو اشاره کرد.

مخلوط کن صنعتی

همه ما برای گرفتن آب میوه‌های متنوع و نوشیدنی‌های گوارایی که از مخلوط چند میوه یا مواد غذایی به دست می آید نیازمند دستگاه‌هایی به نام مخلوط کن هستیم. این دستگاه‌ها بسته به نوع و حجم کاربرد به شکل مخلوط کن خانگی و یا مخلوط کن صنعتی طراحی و ساخته شده‌اند. به کمک این مخلوط کن‌ها افراد به راحتی می‌توانند هر نوع مواد غذایی را با هم میکس و مخلوط کنند و نیاز روزمره خود را به راحتی با این دستگاه برطرف سازند و کار خود را تسهیل ببخشند. مخلوط کن صنعتی یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که مورد نیاز بسیاری از رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها است و برای تهیه انواع شربت‌ها، سس‌ها، آبمیوه‌ها، اسموتی‌ها، کیک‌ها، شکلات‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کشف ۸۰ دستگاه ماینر قاچاق در شرکت ماشین سازی گچساران
دنبال کنید

به این نوع از تجهیزات آشپزخانه صنعتی، بلندر صنعتی نیز می‌گویند و یکی از لوازم ضروری و پرطرفدار کافی شاپ‌ها و آب میوه فروشی‌ها محسوب می‌شود. از این وسیله علاوه بر مخلوط کردن و میکس کردن انواع میوه و مواد غذایی در ترکیب مواد غذایی سفت و خرد کردن مواد جامد نظیر یخ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین این دستگاه قادر است مواد غذایی همچون گوشت، برنج، گردو، ادویه و سایر مواد دیگر را آسیاب نموده و آماده برای طبخ غذا نماید. از قطعات اصلی مخلوط کن صنعتی محفظه اصلی، تیغه و موتور آن است. که بسته به نوع کاربرد و حجم کار در ابعاد مختلف طراحی و ساخته شده است. دور موتور این نوع از تجهیزات آشپزخانه صنعتی نسبت به نوع خانگی از قدرت و سرعت بالاتری برخوردار بوده و از مواد مقاوم در ساخت این دستگاه ها استفاده میش‌ود.

مخلوط کن صنعتی در انواع مدل‌ها، برندها و جنس‌های تولید گشته و شامل مخلوط کن پارویی، مخلوط کن ساکن، مخلوط کن همزن مایعات، مخلوط کن دسته‌ای، مخلوط کن برشی بالا، مخلوط کن درام، مخلوط کن هموژنایزر، مخلوط کن امولوسیون و… می‌باشد. مخلوط کن صنعتی معمولاً از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده است که هر کدام از این بخش‌ها دارای قطعات و اجزاء خاص خود هستند.

خرید تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی از تهران تجهیز 7

ظرف مخلوط کن بر اساس کاربردی که دارد می‌تواند از جنس آلومینیوم، شیشه و یا هر مواد دیگر باشد. از دیگر اجزای مهم مخلوط کن صنعتی می‌توان به تیغه که معمولاً از جنس استیل است، محفظه موتور، پایه ظرف، گیره نگهدارنده، واشر و صفحه کلید اشاره کرد. از جمله مخلوط کن‌هایی که در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی فروشگاه تهران تجهیز قرار گرفته می‌توان به مخلوط کن کاوردار VitaMix_The Quite one, مخلوط کن کاور دار Touch & Go, مخلوط کن ویتامیکس مدل VitaPrep3 و… اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات کامل‌تر و جامع‌تر از تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی موجود در فروشگاه تهران تجهیز می‌توانید به وبسایت این فروشگاه به آدرس الکترونیکی https://tehrantajhiz.com مراجعه نمایید و ضمن بازدید از تمامی محصولات همچون مخلوط کن صنعتی و دستگاه آب هویج گیر صنعتی، از راهنمایی مشاورین این شرکت نیز بهرمند شوید تا خریدی درست و آسان برای صنعت خود داشته باشید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi