شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پنج گروه مخابراتی روز انتخابات در گچساران و باشت فعالیت می کند

گچساران- کرونا نیوز- رئیس شرکت مخابرات گچساران گفت: پنج اکیپ مخابراتی در روز انتخابات در تمام مناطق مختلف شهرستان های گچساران و باشت برای جلوگیری از قطعی اینترنت فعالیت خواهند کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61596
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

پنج گروه مخابراتی روز انتخابات در گچساران و باشت فعالیت می کند

آرش احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز افزود: این تعداد اکیپ ها در قالب ۳۵ نفر در زمینه پشتیبانی شبکه کابل، فیبر نوری و مراکز تلفنی دیتا فعالیت خواهند کرد.

وی بیان کرد: از این تعداد اکیپ ها مخابراتی سه مورد در روستاها و مسیرهای شهرستان ها  و ۲ اکیپ در سطح شهر دوگنبدان و باشت فعالیت خواهند کرد.
احمدی با اشاره به آمادگی این شرکت برای برگزاری انتخابات پیش رو گفت: امکانات و نیازهای مخابراتی برای برگزاری انتخابات در سطح این شهرستان ها بررسی و پیش بینی شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
وی ابراز کرد: زیرساخت های لازم برای برخورداری از اینترنت در این شهرستان مطلوب بوده و تمام شعب اخذ رای در این سطح شهر دوگنبدان و باشت دارای تلفن ثابت هستند.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان های گچساران  گفت: همه روستا در مناطق مختلف این شهرستان ها به خدمات اینترنت پرسرعت شامل «ای. دی. اس. ال»، «تری جی» و «فورجی » دسترسی دارند.
احمدی افزود: بستر مخابراتی برای برگزاری انتخابات الکترونیک در مکان هایی که صندوق ثابت و سیار در شهرستان فعال می شود، فراهم شده است.
وی تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات در این شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر هم مناطقی با مشکل آنتن دهی مواجه هستند امکان سرویس دهی بصورت آفلاین وجود دارد.
احمدی اظهار داشت: در مناطقی که امکان برقراری آنلاین صندوق های الکترونیک وجود نداشته باشد، اطلاعات و آراء به صورت آفلاین جمع آوری و در مناطق در نظر گرفته شده و متصل به اینترنت این اطلاعات، وارد خواهد شد.
تعداد شعب اخذ رأی این شهرستان را ۱۴۶ مورد است.
۹ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در رقابت برای کسب یک کرسی بهارستان حضور دارند.

مرحله دوم واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد
دنبال کنید

۳۷۸ داوطلبی در حوزه روستاها و ۷۵ نامزد برای انتخابات ششمین دوره شوراها با هم رقابت خواهند کرد.

انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه شهرستان های باشت وگچساران ۱۵۰هزار نفرجمعیت دارد و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi