چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر بهنام همتی کاندید انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی شهرستان گچساران و باشت شد

دکتر بهنام همتی با کاندیدا شدن در انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی شهرستان گچساران و باشت گفت : با تبریک سال نو و همچنین اعیاد شعبانیه خدمت شما عزیزان و مردم شریف و نازنین شهرستان گچساران و باشت و بوستان و روستاهای تابعه و عشایر غیور در طول ۴۰ و اندی سال گذشته کارهایی انجام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59081
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

کرونا :

دکتر بهنام همتی کاندید انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی شهرستان گچساران و باشت شد

دکتر بهنام همتی با کاندیدا شدن در انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی شهرستان گچساران و باشت گفت : با تبریک سال نو و همچنین اعیاد شعبانیه خدمت شما عزیزان و مردم شریف و نازنین شهرستان گچساران و باشت و بوستان و روستاهای تابعه و عشایر غیور در طول ۴۰ و اندی سال گذشته کارهایی انجام شده گاهی خوب و گاهی ضعیف بوده و اما عملکرد کلی ضعیف و ناکارآمد بوده و بنابراین شرایط ،شرایطی است نیاز به یک مدیریت جهادی و انقلابی دارد و با توجه به حجم مشکلات موجود از جمله مشکلات معشیتی و اقتصادی و بیکاری ، اجاره های مسکن سر به فلک کشیده و با توجه به توسعه ها و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود جوانان خوشفکر و دارای خلاقیت بر آن شدیم که در این انتخابات شرکت کنیم.

متن کامل سخنان دکتر همتی؛

بسم الله الرحمن الرحیم
با تبریک سال نو و همچنین اعیاد شعبانیه خدمت شما عزیزان و مردم شریف و نازنین شهرستان گچساران و باشت و بوستان و روستاهای تابعه و عشایر غیور در طول ۴۰ و اندی سال گذشته کارهایی انجام شده گاهی خوب و گاهی ضعیف بوده و اما عملکرد کلی ضعیف و ناکارآمد بوده و بنابراین شرایط ،شرایطی است نیاز به یک مدیریت جهادی و انقلابی دارد و با توجه به حجم مشکلات موجود از جمله مشکلات معشیتی و اقتصادی و بیکاری ، اجاره های مسکن سر به فلک کشیده و با توجه به توسعه ها و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود جوانان خوشفکر و دارای خلاقیت بر آن شدیم که در این انتخابات شرکت کنیم.
نقش مشارکت مردمی در تصمیم گیری ها کم رنگ است و گاهی تصمیمات در جاهایی گرفته می شود که خانوادگی و انحصاری است. بنده اعتقاد دارم با تشکیل کمیته ای فراگیر از تمام قومیت ها و مناطق مختلف شهرستان چگونه می توان جلوی تبعیض و نابرابری را گرفت و با فساد مبارزه کرد. بنابراین به یک تغییر جدی و یک تحول بزرگ در سیاستگذاری در این شهرستان وجود دارد. مردم از شعار های بی حاصل خسته شده اند، سفره های مردم خالی شده است. ناامیدی و یاس و سرخوردگی جوانان را تهدید می کند نه تنها جوانان بلکه حتی دامن پدران و مادرم را گرفته است و برای این مردم باید کار می کرد. این مردم، مردم فهیم و قابل احترامی هستند. درروزهای دشوار این انقلاب را حمایت کرده‌اند و تنها نگذاشته‌اند. وظیفه ما این است که صدای این مردم باشیم و خواسته ها و مطالبات آنها را منعکس کنیم.
بنده به صورت مستقل و فارغ از هرگونه زد و بندی وارد این رقابت شده ام و خط مشی ام اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری با توجه به اینکه دو زبانه ام یعنی هم ترک و هم لر، امانه ترکم و نه لر- یعنی برایم ترک و لر فرقی نمی کند چون گفته‌ام به صورت فراجناحی، فرا قومی آمده ام و با خود عهد بستم که در صورت اعتماد مردم ورای به اینجانب آنچه را که در توان دارم برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم خصوصاً مردمی که ضعیف هستند و صدایشان به جایی نمی رسد به کار برم. برنامه راهبردی اینجانب در چند روز آینده به اطلاع عموم خواهد رسید و چیزی را که یادم رفت بگویم این است که معیار من استفاده از نیرو های مدیریتی متخصص و متعهد در تمام زمینه ها و استفاده از خرد جمعی خواهد بود.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi