جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ساسان تاجگردون کاندید انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد

ساسان تاجگردون برادر غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت با حضور در فرمانداری شهرستان گچساران برای انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌نویسی کرد. ساسان تاج‌گردون امروز در محل فرمانداری گچساران برای کاندیداتوری انتخابات میان‌دوره گچساران و باشت ثبت‌نام کرده او امروز پس از عبدالرحیم رحیمی  دومین ثبت‌نامی انتخابات میان‌دوره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58955
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

کرونا :

ساسان تاجگردون کاندید انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد

ساسان تاجگردون برادر غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت با حضور در فرمانداری شهرستان گچساران برای انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌نویسی کرد.

ساسان تاج‌گردون امروز در محل فرمانداری گچساران برای کاندیداتوری انتخابات میان‌دوره گچساران و باشت ثبت‌نام کرده او امروز پس از عبدالرحیم رحیمی  دومین ثبت‌نامی انتخابات میان‌دوره بود.
او اما این موضوع را که معرفی شده برادرش غلامرضا تاج‌گردون است را رد کرد و گفت: این مسیر را خودش انتخاب کرده و ربطی به برادرش ندارد .

او  در پاسخ به  چرا شما باید از میان آن لیست ۴۰۰ و اندی نفر انتخاب شوید گفت: من ربطی به غلامرضا تاج‌گردون ندارم بروید از خودش بپرسید.

این اظهارات ساسان تاج‌گردون و حرکت او پس از ثبت‌نام با نماد “پوکر” که غلامرضا تاج گردون و برخی هوادارانش آن را ابداع کردند با ادعاهای ساسان تاج‌گردون همخوانی ندارد، او با این حرکت و استفاده از همراهان قدیمی غلامرضا تاج‌گردون به عنوان همراه خود در روز ثبت‌نام باورپذیری بی‌طرف بودن برادرش در معرفی او را زیرسوال برد.

ساسان تاجگردون کاندید انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد 3

 

 

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi