جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجوز دفاتر خدمات مسافرتی متخلف در کهگیلویه وبویراحمد لغو می شود

یاسوج – کرونا نیوز -معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اولویت سلامت برای مسئولان گفت: مجوز دفاتر مسافرتی متخلف در استان لغو می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58808
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

مجوز دفاتر خدمات مسافرتی متخلف در کهگیلویه وبویراحمد لغو می شود

محمد حسین زاده روز سه شنبه در گفت وگوبا خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت:تاکنون برای پنج دفتر خدمات‌ مسافرتی در کهگیلویه وبویراحمد به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تذکر کتبی صادر شده است.

وی بیان کرد:۲۳ دفتر خدمات مسافرتی در استان وجود دارد که به صورت روزانه از طریق تیم های میراث فرهنگی ارزیابی می شوند.

وی عنوان کرد:این اداره ‌کل با مشارکت نیروی انتظامی و سازمان حج و زیارت استان به‌منظور کنترل و بازرسی فروش بسته‌های سفر نوروزی و تضمین هرچه بیشتر کیفیت خدمات، اقدام به بازدید و نظارت‌های مستمر و تلفیقی از دفاتر خدمات مسافرتی استان کرده است.

حسین زاده ابراز داشت:در این بازدیدها خدمات ارائه‌شده از سوی دفاتر خدمات مسافرتی همچون جزئیات اجرای ضوابط قانونی بسته‌های سفر نوروزی، رعایت ‌پروتکل‌های بهداشتی، نحوه فعالیت و وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، اعتبار پروانه بهره‌برداری، فعالیت مدیران فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد:هشت تیم نظارت بر مکان های گردشگری نظیر هتل ها،هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های بومگردی در استان تشکیل و در حال رصد نحوه تحقق مراقبت های بهداشتی در زیرساخت هایی چون هتل ها،هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های بومگردی استان هستند.

وی بیان کرد: تیم های نظارتی مذکور در روزهای بیست و هشتم اسفند امسال تا شانزدهم فروردین سال ۱۴۰۰ فعالیت خواهند داشت و با خاطیان به شدت برخورد خواهند کرد.

حسین زاده تاکید کرد:پذیرش حداقلی در هتل‌ها و مراکز اقامتی که تأییدیه بهداشت و درمان را دارند، در شهرهای زرد و آبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:هفت اقامتگاه بومگردی متشکل از ۴۰ اتاق و ۱۵۰ تخت،سه هتل آپارتمان متشکل از ۵۶ اتاق و ۱۶۰ تخت و پنج مهمان پذیر متشکل از ۹۹ اتاق و۳۱۷ تخت در استان وجود دارد.

افزایش مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است
دنبال کنید

بنا به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اسکان در مدارس، خانه‌های استیجاری، مهمانسراها، مراکز دولتی، کمپ‌های نوروزی و برپایی چادر در پارک ها و بوستان های کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰جاذبه طبیعی،۷۷۰ منطقه تاریخی و جلوه های مردم شناسی در دوران پیش از انتشار ویروس کرونا سالیانه میزبان سه میلیون نفر گردشگر است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi