جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدار عیدانه کیانوش بلوطی کاندید ششمین دوره شورای اسلامی دوگنبدان با اصحاب رسانه

کیانوش بلوطی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد دررشته مهندسی عمران فردی متخصص و دو دوره حضور مستمر در شورای شهر را تجربه نموده است.  کیانوش بلوطی در دیدار عیدانه با اصحاب رسانه ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی توام با موفقیت برای همشهریان گچسارانی گفت: سپاسگزار همشهریانم هستم که دو دوره به من اعتماد کردند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58785
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۴:۰۸

کرونا :

دیدار عیدانه کیانوش بلوطی کاندید ششمین دوره شورای اسلامی دوگنبدان با اصحاب رسانه

کیانوش بلوطی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد دررشته مهندسی عمران فردی متخصص و دو دوره حضور مستمر در شورای شهر را تجربه نموده است.

 کیانوش بلوطی در دیدار عیدانه با اصحاب رسانه ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی توام با موفقیت برای همشهریان گچسارانی گفت: سپاسگزار همشهریانم هستم که دو دوره به من اعتماد کردند تا خادم آنان در شورای اسلامی شهر باشم.

وی درادامه افزود: همواره در دو دوره گذشته حضور در شورا تلاش داشته ام بدور از حاشیه ،پیگیر مطالبات به حق همشهریانم باشم ودر در صورت اعتماد مجدد همشهریان به خادم خودشان در انتخابات آتی شورای شهر در راستای خدمات رسانی بهینه به آنان ، وکیل مطالبه گر و در خور شان شهروندان گچسارانی خواهم بود.

دیدار عیدانه کیانوش بلوطی کاندید ششمین دوره شورای اسلامی دوگنبدان با اصحاب رسانه 3

بلوطی  با اشاره به تجربه هشت ساله خود در شورای شهر افزود:بار دیگر به عرصه انتخابات آمده ام تا در صورت همراهی واعتماد مجدد همشهریان به مسیر خود جهت خدمت بهتر به مردم ادامه دهم.

وی همچنان یادآور گردید در سالی که از طرف مقام عظمای ولایت به نام سال تولید،پشتیبانی ها ،مانع زدایی ها مزین گردیده است سعی خواهیم کرد برای توسعه هر چه بیشتر شهرمان موانعی که وجود دارد را کنار  بزنیم و دست به دست هم دهیم تا ضمن شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت شهری،خدمات بهتر و ارزنده تری به عزیزان ارائه نماییم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi