چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

سه هزار میلیارد ریال به سدهای کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت 

یاسوج- کرونا نیوز- معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال از سوی این وزارتخانه به حوزه سدها و راه های در دست ساخت کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58630
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

کرونا :

سه هزار میلیارد ریال به سدهای کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت 

به گزارش کرونا نیوز، غلامرضا پناه روز جمعه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در شهر زلزله زده سی سخت اظهار داشت: زمین لرزه شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا با مشارکت مطلوب مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد به طور هوشمندانه و مدبرانه مدیریت شد. 

وی افزود: تصمیم گیری مناسب از سوی دولت در کمترین زمان ممکن گرفته شد و اقدام ها و فعالیت هایی ارزنده نیز در شهر زلزله زده سی‌ سخت انجام شد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ۲۱ هزار پُرس غذای گرم از سوی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بین مردم شهر زلزله زده سی سخت تهیه و برخی کالاهای مورد نیاز از قبیل چادر، پتو، هیتربرقی و اقلام خوراکی بین آنان توزیع شد. 

پناه عنوان کرد: تاکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال انواع کالا به همت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه احتماعی به سوی شهر زلزله زده سی ‌سخت گسیل یافته و همگی آنها نیز توزیع شده است. 

وی ابراز داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی دارد به خانواده های زیر پوشش بهزیستی که در زلزله شهر سی ‌سخت آسیب دیده اند ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌ الحسنه با نرخ سود چهار درصد پرداخت کند. 

پناه گفت: مبالغی کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه نیز برای بازنشستگان شهر زلزله ‌زده سی سخت در نظر گرفته شده که اعداد و ارقام دقیق آن پس از تعیین میزان خسارت های وارده به آنان مشخص و اعلام می شود. 

طرح موضوعات مختلف در ستاد بحران گچساران؛ دلیل کمبود آب و 800 مورد مهار آتش
دنبال کنید

وی اظهار داشت: بیمارستان‌ های در حال ساخت شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت تا پایان دولت دوازدهم به اتمام رسیده و پلی کلینیک‌ های کهگیلویه و بویراحمد نیز ارتقا می یابند. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi