جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه خبر کوتاه از گچساران و باشت

گچساران -کرونا نیوز -رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باشت گفت:امسال ۱۱۸ پرونده برای سودجویان منابع طبیعی در این شهرستان تشکیل شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58361
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۵۱

کرونا :

سه خبر کوتاه از گچساران و باشت

سید حمید حسینی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز افزود:از این تعداد ۱۰۳ پرونده در بخش تخریب و تصرف زمین های ملی و بقیه در حوزه قاچاق چوب و تولید زغال بوده است.

وی بیان کرد: تعداد ۹۳ پرونده در مراجع قضایی باشت تعیین تکلیف شده و ۳۰ پرونده حکم قلع  و قمع گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باشت ابراز داشت: امسال در واحد ممیزی اراضی ۲۵ پلاک در این شهرستان کاداستر شده و ۶ فقره سند تک برگ نیز صادر شده است.

تمرین درشرایط اضطرار

تمرین بزرگ و حساس واکنش در شرایط اضطراری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چند راهه خطوط صادراتی نفت در شهرستان گناوه اجرا شد.

رئیس اداره HSE نفت و گاز گچساران گفت:  در کنار این تمرین ها تخلیه ساختمان مرکزی و دیگر ادارات نفت و گاز این شهرستان جزو برنامه‌های اداره HSE است تا همه نیروها آمادگی لازم برای واکنش سریع در حوادث را داشته باشند.

شهبازصفری افزود: گچساران به عنوان  پایلوت تمرین های مواقع بحران انتخاب شد که این تمرین سخت و بزرگ را برای نخستین بار با روش جدید به صورت فرماندهی با حضورهمه ادارات اجرا شد.

رئیس اداره HSE تصریح کرد: با توجه به اینکه خطوط صادراتی نفت با قدمت بالا نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و در صورت بروز حوادث احتمالی محیط زیست را هم تحت الشعاع قرار خواهد داد عنوان کرد: تمرین شرایط اضطراری سطح یک با سناریوی از قبل تعیین شده نفت ریزی در شهرستان گناوه اجرا شده است .

صفری تاکید کرد : با توجه به گستردگی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ،بوشهر و فارس این تمرین ها برای آمادگی کارکنان در یک شرایط  واقعی اجرا می شود تا زمان بحران در کمترین زمان مورد  نیاز مدیریت بحران انجام شود.

ملاقات فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اقشار مختلف مردم
دنبال کنید

اهدای جهیزیه

فرمانده ناحیه سپاه گچساران گفت:  ۳۶ جهیزیه به زوج های جوان این شهرستان اهدا شده است.

سرهنگ باقر پسنده افزود:جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان گچسارانی شامل یخچال فریزر، لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و چند قلم کالای اساسی مورد نیاز به مناسبت عید  مبعث در قالب کاروانی از محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران به خانه نوعروسان ارسال شد.
وی ارزش این اقلام را در مجموع هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: به هر زوج جوان گچسارانی ۲۰۰ میلیون ریال کالاهای  ضروری اهدا شده است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi