جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

واحدهای مسکونی تخریبی در زلزله سی سخت هر چه سریعتر ساخته شوند 

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: واحدهای مسکونی تخریبی در زلزله ۵.۶ ریشتری ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا هر چه سریعتر ساخته و تحویل مردم داده شوند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57903
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

واحدهای مسکونی تخریبی در زلزله سی سخت هر چه سریعتر ساخته شوند 

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار داشت: شتاب بخشی متولیان امر و دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای جبران انواع خسارت‌ های زلزله شهر سی سخت ضروری است. 

وی افزود: سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در بحث مقاوم سازی واحدهای مسکونی تازه ساخت در شهر زلزله زده سی سخت دارد و نباید در این زمینه کوچکترین کم کاری یا سهل انگاری شود. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: باید مسؤولان شهرداری سی سخت نیز در این زمینه وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: اصول مهندسی در تمامی واحدهای مسکونی تازه ساخت در شهر زلزله زده سی سخت باید به طور کامل رعایت شود. 

وی ابراز داشت: لازم است که تسهیلات و کمک های بلاعوض برای ساخت واحدهای مسکونی تخریبی در زلزله شهر سی سخت افزایش یابد.   

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: مردم زلزله زده شهر سی سخت چادر برای اسکان دریافت کرده اند اما با وجود سرمای هوا هنوز در زمینه وسایل گرمایشی مشکلات متعددی دارند. 

آیت الله حسینی با اشاره به ۱۴ اسفندماه روز احسان و نیکوکاری، اظهار داشت: این روز بهترین فرصت برای دستگیری و کمک به نیازمندان و ایتام در آستانه سال نو است. 

وی افزود: انتظار می رود که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران مشارکت گسترده ای در جشن نیکوکاری امسال داشته باشند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi