جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

انواع محصولات تولیدی کارخانه آریا بارون توس

شرکت آریا بارون یکی از شرکت‌های تولید کننده درب‌های سردخانه‌ای، ساندویچ پانل‌، کانال‌های صنعتی، ساختمان‌های پیش ساخته و غیره است. این شرکت با تجربه‌ای که طی سال‌ها کسب کرده، موفق شده است که در زمینه تولید انواع ساختمان‌های پیش ساخته، ساندویچ پانل، درب‌های سردخانه و … پیشتاز باشد، همچنین این برند نام آشنای ایرانی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56744
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

کرونا :

انواع محصولات تولیدی کارخانه آریا بارون توس

شرکت آریا بارون یکی از شرکت‌های تولید کننده درب‌های سردخانه‌ای، ساندویچ پانل‌، کانال‌های صنعتی، ساختمان‌های پیش ساخته و غیره است. این شرکت با تجربه‌ای که طی سال‌ها کسب کرده، موفق شده است که در زمینه تولید انواع ساختمان‌های پیش ساخته، ساندویچ پانل، درب‌های سردخانه و … پیشتاز باشد، همچنین این برند نام آشنای ایرانی با استفاده از دانش فنی بالای طراحی و تولید محصولات پیش ساخته، توانسته است علاوه بر تامین نیاز داخلی بازار ایران به این قبیل محصولات، گامی بزرگ در صادرات انواع ساندویچ پانل و ساختمان‌های پیش ساخته بردارد. از جمله محصولاتی که شرکت آریا بارون توس تولید و عرضه ‌می‌کند می‌توان به ساختمان‌های پیش ساخته، کانکس، ساندویچ پانل، درب‌های سردخانه‌ای _ ضد حریق، سرویس‌های بهداشتی و حمام پیش ساخته، کانال پیش عایق شده، قطعات پلی استایرن و تایل‌های سقف کاذب و سوله و سازه‌های فلزی نام برد. برند آریا بارون توس در حال حاضر اولویت خود را بر روی ساخت ساندویچ پانل سقفی و دیواری قرار داده است. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق محصولات تولیدی این برند پرداخته‌ایم.

ساندویچ پانل(Sandwich panels)

برند آریا بارون توس با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت ساندویچ پانل‌های با کیفیت توانست است بخش بزرگی از نیاز بازار ایران را تامین کند. ساندویچ پانل‌های تولیدی برند آریا بارون توس در دو نوع سقفی و دیواری طراحی و تولید می‌شوند. در ادامه این مقاله به صورت کامل به این دو نوع ساندویچ پانل سقفی و دیواری آریا بارون توس خواهیم پرداخت.

ساندویچ پنل

ساندویچ پانل‌های سقفی آریا بارون

این دسته از ساندویچ پانل‌ها همان طور که از نامشان مشخص است برای استفاده در سقف طراحی و ساخته شده‌اند. از انواع مدل‌های ساندویچ پانل‌های سقفی برند آریا بارون توی می‌توان به مدل ایتالیا، مدل نروژ، مدل اسپانیا، مدل ترک و مدل آلمان اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع از ساندویچ پانل‌های سقفی برند آریا بارون توس پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به وب سایت این مجموعه به نشانیhttps://www.aryabaron.com  بزنید.

ساندویچ پانل‌های دیواری آریا بارون

این نوع از ساندویچ پانل‌ها که با نام ساندویچ پانل‌های دیواری شناخته می‌شوند، یکی از پر استفاده‌ترین انواع ساندویچ پانل‌های آریا بارون هستند. از انواع مدل‌های ساندویچ پانل‌های دیواری آریا بارون توس می‌توان به  مدل‌های کره، صاف، کرکره درشت، کرکره ریز، ایران، پیچ مخفی، پاناروما و مدل سینوسی اشاره کرد. ساندویچ پانل‌ها برای پوشش سقف و دیوار ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، سالن‌های ورزش، آموزشی، سردخانه‌ها، انبارها، مرغداری‌ها و بسیاری از موارد دیگر  مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساندویچ پانل‌های سقفی تولیدی توسط برند آریا بارون توس به شکل گام دار و ذوزنقه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که شادولاین نامیده‌ می‌شود. این برند همچنین ساندویچ پانل‌هایی با شکل آردواز‌های سفالی که همان آردوازی نام دارد، تایل و یا مدل سفال نامیده ‌می‌شود طراحی و تولید می‌کند.

ساختمان‌های پیش ساخته (Prefabricated Buildings)

با توجه به تجربیات کسب شده در کشور‌های صنعتی، روش‌های ساخت و ساز سنتی حذف و روش‌های جدید و همچنین اجرای ساختمانی نوین باعث شده است تا سرعت اجرا و ساخت نسبت به روش‌های سنتی بالا برود. در ساختمان‌های پیش ساخته احتمال خسارات جانی و مالی ناشی از زلزله و هدر رفت انرژی به حداقل رسیده است. برند آریا بارون توس در حال حاضر و با تکیه بر دانش فنی بالا توانسته است گام بزرگی در صنعت ساختمان‌های پیش ساخته بردارد. در ادامه به انواع ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس اشاره خواهیم کرد.

عراقچی: دست ما در مذاکره پُر است
دنبال کنید

ساندویچ پنل

لینک محصولات مرتبط با ساختمان های پیش ساخته آریا بارون توس: ساختمان پیش ساخته آریا بارون

چرا ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس؟

  1. پایداری در برابر زلزله تا ۹ ریشتر
  2. امکان نصب در هر شرایط آب و هوایی
  3. عایق بسیار خوب در برابر گرما و سرما و کاهش چشمگیر مصرف انرژی
  4. هزینه‌های نگهداری بسیار پایین در مقایسه با سایر ساختمان‌ها
  5. ساخت و نصب بسیار سریع و بهره برداری از سرمایه گذاری انجام شده در کوتاه ترین زمان ممکن
  6. امکان هرگونه تغییر در نقشه داخلی بدون پرت مصالح
  7. قابل استفاده دوباره در محلی دیگر
  8. وزن بسیار کم در مقابل ساختمان‌های سنتی
  9. افزایش فضای داخلی ساختمان‌ها با توجه به نازک بودن دیوار‌ها
  10. عدم امکان نفوذ حشرات موذی
  11. ساخت و نصب ساختمان بدون برجا ماندن نخاله‌های ساختمانی کارخانه آریا بارون هم اکنون با فعالیت خود در زمینه ساختمان‌های پیش ساخته، قصد دارد گامی بزرگ در جهت صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه بردارد

انواع تقسیم بندی ساختمان‌های پیش ساخته

ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس را وابسته به آن که از به شیوه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند را می‌توان به دو نوع ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در کارخانه و ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در محل پروژه تقسیم بندی کرد. در ادامهب بیشتر در رابطه با این دو ساختمان پیش ساخته خواهیم گفت.

ساختمان‌های پیش ساخته

مونتاژ در کارخانه هنگامی که ‌می‌خواهند این نوع ساختمان‌های پیش ساخته را طراحی کنند، ساختمان به دو یا چند قسمت تقسیم‌ می‌شود که قابلیت حمل را دارا باشد. تمام مراحل ساخت این نوع ساختمان در کارخانه انجام ‌می‌شود و پس از آن ساختمان را به صورت چند تکه حمل کرده و در محلی که باید قرار داده و به صورت پیچ و مهره‌ای به یکدیگر متصل‌ می‌کنند.

ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در محل پروژه

در این نوع ساختمان‌های پیش ساخته، ابتدا تمام مراحل ساخت در کارخانه انجام‌ می‌شود و سپس اجزای ساختمان را به محل پروژه حمل و در آن‌جا به یکدیگر متصل ‌می‌کنند. ساندویچ پانل‌های دیوار در خط تولید کارخانه در قاب‌های فولادی نصب شده و در محل مورد نظر بصورت پیچ و مهره‌ای به فونداسیون و از اطراف به یکدیگر متصل‌ می‌شوند. اندازه و پلان این نوع ساختمان‌ها به دلخواه انتخاب و طراحی ‌می‌شوند و بر اساس آنچه که سفارش شده ساخته‌ می‌شوند. تحقیقاتی که شرکت آریا بارون توس بر روی ساختمان‌های چند هزار ساله مانند چهار طاقی بازه هور که در پهنه جهان باقی مانده است و قدمت آن به زمان ساسانیان بر‌می‌گردد، انجام داده است به این نتیجه رسید که این بنا همچنان در مقابل زلزله و عوامل دیگر زیست محیطی پایدار مانده است. شرکت آریا بارون توس توانست با الهام از طراحی چهار طاقی و محاسبات علمی که انجام داده است بر پایه دانش فنی روز دنیا، این ساختمان‌های چهار وجهی را طراحی و تولید کند. ساخت و طراحی قطعات ساختمان‌های پیش ساخته چهار طاقی به گونه‌ای است که امکان گسترش سازه از هر طرف وجود دارد. عاملی که باعث استحکام این سازه‌ها در برابر زلزله و همچنین عدم نفوذ آب و گرد خاک ‌می‌شود یکپارچگی قطعات است که این موضوع در نهایت سرعت نصب و مونتاژ سازه را در محل افزایش ‌می‌دهد. ساختمان پیش ساخته‌ای که از ارتفاع مناسب و عایق بودن قطعات ساختمان برخوردار باشد، از هدر رفتن انرژی جلوگیری و در نتیجه هزینه‌های جاری را کاهش‌ می‌دهد. این ساختمان از قطعات مودولار تزریق شده و با فوم پلی یورتان نسوز(با کلاس پایداری در برابر آتش B2 بر اساس استانداردDIN4102 آلمان) و با روکش‌هایی از فرآورده‌های نوین ساختمانی تشکیل شده است.

آمریکا با اهرم اقلیم کردستان ویگان‌های مدافع خلق در حال اعمال فشار به ترکیه است
دنبال کنید

کانکس‌های پیش ساخته

برند جهانی آریا بارون توس همچنین توانسته است با تحقیقات فراوان پیرامون کانکس‌های پیش ساخته، محصولاتی با کیفیت جهانی را به بازار یاران عرضه کند.

کانکس

در هنگام خرید کانکس‌ پیش ساخته باید به چه مواردی توجه کرد؟

  • اسکلت اصلی
  • رنگ
  • سقف
  • درب
  • کف
  • دیوار‌ها
  • پنجره‌ها
  • سیستم برق و روشنایی

کانکس‌های آریا بارون توس چه کاربردی دارد؟

این نوع کانکس‌ها در بسیاری از مکان‌ها مانند: دفاتر اداری، انبار، کمپ، نگهبانی، خوابگاه، فروشگاه، نمازخانه، درمانگاه‌ها و اورژانس، اسکان در بحران، کلاس‌های آموزشی، عابر بانک، تجهیز کارگاه، کانکس‌های BTS مخابراتی، کیوسک‌های فروش روزنامه و … کاربردهای مناسبی را به همراه خواهند داشت.

کانکس‌های سیار

انواع کانکس سیار و قابل گسترش آریا بارون را ‌می‌توان به عنوان برطرف کننده نیاز‌هایی که در ادامه به آن اشاره ‌می‌کنیم با رعایت کلیه استانداردهای مورد نیاز تولید کرد. این نوع کانکس برای اسکان موقت در محل‌هایی که امکان ساخت در آن‌ وجود ندارد و یا محلی برای ارائه خدمات دوره‌ای، یک دفتر برای شرایط پیش بینی نشده و یا یک کلاس آموزشی مجهز و قابل انتقال یا هر مورد دیگری که نیاز فوری به یک فضای سیار و با امکانات داشت،‌ می‌توان استفاده کرد.

علاوه بر نصب این کانکس‌ها بر روی وانت، کامیون‌ها‌، و تریلر‌ می‌توان آن‌ها را به صورت چرخدار طراحی و بوسیله خودرو کشیده شوند. شرکت آریا بارون توس توانسته علاوه بر کانکس‌های سیار قابل گسترش، کانکس‌های قابل گسترش یک طرفه و دو طرفه دستی، نیمه خودکار و تمام خودکار که مجهز به تانکر آب، ژنراتور تولید برق، مخزن گازوئیل یدک، سرویس‌های بهداشتی و حمام، کولر و بسیاری از امکانات مناسب با کاربری کانکس سفارش داده شده را تولید کند.

مشخصات فنی سرویس بهداشتی و حمام پیش ساخته

  • اسکلت اصلی
  • رنگ اسکلت
  • سقف و دیوارها
  • کف راهرو
  • کف چشمه‌ها
  • پنجره‌ها
  • تاسیسات
  • سیستم برق و روشنایی

ویژگی‌ها و امکانات سرویس بهداشتی و حمام پیش ساخته

  • کانال کف شور و سیستم تخلیه آب خودکار
  • استفاده از درب‌های تاشو برای سرویس‌ها تا درب به طور کامل باز شود و فضای کمتری اشغال کند
  • طراحی و تولید سرویس‌های راهرو‌دار و بدن راهرو به منظور استفاده بهینه از فضا
  • سیستم سیفون خودکار
  • استفاده از کف سرویس قابل چرخش و تنظیم جهت مخالف قبله
  • روشویی فایبرگلاس، فلاش تانک، فن هواکش، جالباسی، آینه و …
  • آبگرمکن و منبع آب
  • استفاده از کف استیل و نشکن و دیوار‌های قابل شستشو با مواد شوینده
  • وزن کم برای حمل آسان

استفاده از مواد اولیه که جذب بو نداشته باشند و طراحی مناسب جهت دفع بو

آریا بارون

در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات آریا بارون توس پیشنهاد می‌کنیم حتما با شماره تماس  تماس حاصل کنید و یا برای مشاهده مجازی محصولات این برند به سایت آریا بارون توس به نشانی https://www.aryabaron.com مراجعه نمایید.

لینک زیر برای ارتباز گرفتن با کارخانه آریا بارون توس است.

https://www.aryabaron.com/contact

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi