پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر سکوی افتخار

به گزارش روابط عمومی، در راستای تحقق تدابیر فرمانده کل قوا ، براساس ارزشیابی های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف فرماندهی کل سپاه در عملکرد سال ۹۸ حوزه بسیج کارگری امام حسن مجتبی علیه السلام موفق به دریافت موفق ترین قشر بسیج کارگری در سطح سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شد. فردوس ناصر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52817
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۳۰

کرونا :

بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر سکوی افتخار

به گزارش روابط عمومی، در راستای تحقق تدابیر فرمانده کل قوا ، براساس ارزشیابی های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف فرماندهی کل سپاه در عملکرد سال ۹۸ حوزه بسیج کارگری امام حسن مجتبی علیه السلام موفق به دریافت موفق ترین قشر بسیج کارگری در سطح سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

فردوس ناصر زاده فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی علیه السلام گفت : بسیج یک جریان زلال و ریشه دار مکتبی و انقلابی ست که با دانش و آگاهی در صحنه‌های تکلیف و تعهد، راست قامت ایستاده است و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های رفیع و افتخار آفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین نموده و نقش طلایی خود را در هر زمان و مکان ایفا کرده و خواهد کرد.

وی افزود : به لطف خدا و تلاش بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و حمایتهای مدیر عامل محترم توانستیم در سال ۹۸ به عنوان موفق ترین حوزه بسیج در سطح استان کهکیلویه وبویراحمدشناخته شویم.این افتخار بزرگ را به همه بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تبریک عرض میکنم.

افزون بر آن فرمانده بسیج پایگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در حکم دیگری در جشنواره مالک اشتر فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که با یاد و خاطره ی مالک اشتر دوران سردار سرافراز اسلام ، شهید حاج قاسم سلیمانی ، برگزار شد توانست به کسب عنوان موفق ترین مسئول قشر بسیج کارگری در سطح نواحی و تیپ ۴۸ سپاه فتح استان شود.

گزارش و تصویر امید هژبری 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi