جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شکوه مجالس ابا عبدالله الحسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی

دفتر روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از دیدار جمعی از مسئولان فرهنگی یاسوج با حضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج با موضوع برگزاری هرچه با شکوه تر دهه ی اول ماه محرم و صفر با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی خبر داد. آیت‌الله سید نصیر #حسینی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52200
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

کرونا :

شکوه مجالس ابا عبدالله الحسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی

دفتر روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از دیدار جمعی از مسئولان فرهنگی یاسوج با حضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج با موضوع برگزاری هرچه با شکوه تر دهه ی اول ماه محرم و صفر با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی خبر داد.

آیت‌الله سید نصیر #حسینی در این نشست با اشاره به حفظ فرهنگ دینی گذشتگان،اظهار داشت:گنجینه ارزشی باورهای اعتقادی با ادامه فرهنگ دینی و اسلامی گذشتگان حفظ خواهد شد.

#نماینده #ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه #یاسوج در جمع مسئولان فرهنگی استان گفت: بقاء دین و آل تشیع و باورهای دینی و اعتقادی ما ضامن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهداء صدر اسلام وانقلاب است.

وی با اشاره به پاسداشت مجلس اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: مجلس اباعبدالله الحسین علیه السلام مجلس خداوند و ذکر باری تعالی است.

حسینی افزود: محافل و مجالس ابا عبدالله الحسین علیهم السلام باید هر چه باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

شکوه مجالس ابا عبدالله الحسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی 3

امام جمعه یاسوج تاکید کرد : شکوه مجالس ابا عبدالله الحسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش نمایان می گردد.

وی تصریح کرد: شرایط متحمل شده از باب ویروس منحوس کرونا و آسیب های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی اجتناب ناپذیر است و اهمیت این جایگاه عظیم الشان، نزد مسلمان جهان را‌  دو چندان می سازد.

امام‌جمعه یاسوج با یادآوری زمان این مجالس مقدس،افزود: پایان محافل عزاداری مقدس سرور و سالار شهیدان در استان تا ساعت ۲۳:۳۰ باشد.

حسینی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت عزاداران ابا عبدالله الحسین علیهم السلام در شهرهای مختلف استان گفت: رعایت فاصله گذاری عزاداران با صندلی در محل عزاداری هیأت ها می تواند نقش به سزایی در حفظ سلامت حاضران ایفاء نماید.

کهگیلویه و بویراحمد جای عرض اندام اراذل و اوباش نیست/آغاز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
دنبال کنید

وی در پایان خاطرنشان کرد: چگونگی برگزاری مراسم عظیم تاسوعا و عاشورا نیز بعد از چند روز عزاداری تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi