جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گچساران سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب ، عید بزرگ غدیر و روز خبرنگار را تبرک گفت. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مناسبت روز خبرنگار و در آستانه عید بزرگ غدیر گفت : در روز عید غدیر به دستور پیامبر اکرم (ص) تمام کسانی که جلو رفته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 51992
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

کرونا :

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گچساران سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب ، عید بزرگ غدیر و روز خبرنگار را تبرک گفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مناسبت روز خبرنگار و در آستانه عید بزرگ غدیر گفت :

در روز عید غدیر به دستور پیامبر اکرم (ص) تمام کسانی که جلو رفته بودند بازگشتند و تمامی کسانی که عقب بودند نیز به قافله غدیریان رسیدند تا حامل ابلاغ پیام الهی به مردم نسبت به امامت برای آیندگان باشند .
ولی برخی حاملان پیام آن روز غدیر پل ارتباطی صادقی بین غدیر و آیندگان نبودند چرا که چند سال بعد از این واقعیت با فراموشی و کتمان واقعیت غدیر ، امام اول مسلمین را خانه نشین کردند.

اما شهیدان آوینی و صارمی و … ، شهیدان اهل قلم انقلاب اسلامی با خون خود قلم زدند و به عنوان پیام آوران و روایت کنندگان راستین غدیر ۵۷ ملت ایران خوش درخشیدند و رسالت راستین خبرنگاری را به حد اعلا تعالی بخشیدند .

به راستی خبرنگاران صدای رسای مردم ، وجدان بیدار جامعه و پل ارتباطی صادقی بین مردم و مسئولین هستند و چون آن ها همواره ببن مردم زندگی می کنند ، حاملی امین در جهت پیام رسانی مردم به مسئولین و بالعکس برای حل مسائل و مشکلات مردم و تعالی جامعه می باشند .
معتقدم خبرنگاران عزیز خاضعانه و بی ادعا همواره در تلاشند همچون چراغی روشن و هدایتگر در ایجاد وحدت ، همدلی ، امیدآفرینی در جامعه اثربخش باشند .

چنانچه در تمامی صحنه ها و عرصه ها انقلاب از جمله دوران پیروزی انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا  همواره در کنار مردم بوده و هستند و تقدیم شهدای عزیزی همچون صارمی و آوینی و … به پیشگاه خداوند متعال و ملت شریف ایران گواه این مدعا ست.
لذا برخود واجب میدانم عید بزرگ مسلمانان جهان ، عید امامت و ولایت را و این روز مبارک را که به نام شهید گرانقدر محمود صارمی و روز خبرنگار مزین است هم به خانواده این شهید بزرگوار و هم به جمعیت عظیم رسانه به ویژه به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهرستان گچساران تبریک و تهنیت گفته و از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات سپاه و بسیج در همه صحنه ها و عرصه‌ها و ماموریت‌های محوله تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم .

مراسم تجلیل از دانش آموزان رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور ۹۴ برگزار شد
دنبال کنید

سید علی اصغر نورایی نسب
۱۷ مرداد ۱۳۹۹

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi