جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

صیدالی مدیرعامل نفت و گاز گچساران رفتنی شد / کائیدی تودیع و معارفه همه شما را می بیند

براساس شنیده های غیررسمی،شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آستانه جابجایی های مدیریتی در دو شرکت مهم تابعه خود است و این موضوع در حالی کلید خورده است که از صیدالی مدیرعامل نفت و گاز گچساران به نیرویی نزدیک به “غلامرضا تاجگردون” نام برده می شود. هرچند”ابراهیم پیرامون” از فرزندان بهمئی ساکن استان خوزستان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 51714
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

کرونا :

صیدالی  مدیرعامل نفت و گاز گچساران رفتنی شد / کائیدی تودیع و معارفه همه شما را می بیند

براساس شنیده های غیررسمی،شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آستانه جابجایی های مدیریتی در دو شرکت مهم تابعه خود است و این موضوع در حالی کلید خورده است که از صیدالی مدیرعامل نفت و گاز گچساران به نیرویی نزدیک به “غلامرضا تاجگردون” نام برده می شود.

هرچند”ابراهیم پیرامون” از فرزندان بهمئی ساکن استان خوزستان و مدیر عامل نفت و گاز آقاجری است که شنیده ها حکایت از آن دارد که به زودی سکان دار مدیریت نفت و گاز گچساران خواهد شد .

این جابجایی مدیریت ها در حالی به زودی کلید خواهد خورد که تاکنون مناطق نفتخیز جنوب هیچ گونه واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است.

این در حالی است که منبع آگاه دیگری در گفتگو با برخی رسانه ها به این موضوع واکنش نشان داده و گفته است خبری که توسط رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی در گچساران مبنی بر مدیرعاملی مهندس “ابراهیم پیرامون” برای نفت و گاز گچساران منتشر شده صحت ندارد،که براساس اطلاعات دقیق تاکنون چنین موضوعی به اطلاع نامبرده نرسیده و شایعه‌ای بیش نیست.

وی ادامه داده که معمولا در هنگام تغییر و تحولات در نفت انتشار چنین گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی عادی است و تاکنون برای جانشینی “هوشنگ صیدالی” که گفته می‌شود به علت تمام شدن دوره چهارساله مدیرعاملی‌اش ممکن است از نفت گچساران برود؛ گزینه‌ای مطرح نشده و جانشینی مهندس پیرامون شایعه‌ای بیش نیست.

گفتنی است “هوشنگ صیدالی” در ۲۰ آذرماه ۹۵ به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران منصوب شده است،وی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی شیمی گرایش مخازن هیدروکربوری است و  پیش از این به مدت ۸ سال مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد بود و ریاست تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز گچساران را در کارنامه سوابق خود دارد.

میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی ۵۰ تا ۹۵درصد است
دنبال کنید

شرکت نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که بهره‌برداری و راهبری عملیات تولید از میدان های مهمی از جمله گچساران، بی‌بی ‌حکیمه، سیاه مکان، رگ‌سفید، پازنان، منصورآباد، نرگسی و کیلور کریم را بر عهده دارد.

یک خاطره؛

زمان زیادی از فرماندار بودن حاج رحیمی نگذشته است و جمله ای که او در جلسه شورای اداری رو به مدیرانش گفت.

در آن زمان در جلسه شورای اداری گچساران فرماندار این شهر حاج رحیمی رو به سوی مدیرانش گفت : امین کائیدی (مدیر مسئول کرونا نیوز) تودیع و معارفه همه ی شما را خواهد دید … 

به راستی این جمله او محقق شد و حتی تودیع و معارفه فرماندار گچساران را هم دید …

حال باید از مدیران پرسید پست مدیریت چیست؟؟ آیا ارزش دارد که آینده خود را بپای صندلی مدیریت ریخت؟؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi